Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marcow
marcow
Hallo,
Ik heb met mijn partner een VOF en nu zijn we in de laatste fase belandt om een andere VOF over te nemen.
De VOF die we nu hebben bestaat uit:
- webwinkel
- fysieke winkel
De VOF die we overnemen is een import en productie bedrijf. Waarvan we de produkten in onze "oude" VOF gaan verkopen.
De twee bedrijven vloeien wel volledig in elkaar over.
Ik wil eigenlijk de administratie, voorraad, enz gescheiden houden. En dan af en toe wat voorraad van de ene VOF naar de andere verkopen.
Nu moet ik denk ik ook zaken zoals verzekering (aansprakelijkheid, voorraad, enz) opnieuw afsluiten voor de nieuwe VOF.
Zijn er andere constructies mogelijk, zodat ik dit soort dingen niet 2x hoef te regelen?
Marco
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28787-vof-neemt-andere-vof-over/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag