Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marco72
Marco72
Hallo,
Wij hebben met een aanbieder van 0800-nummers een overeenkomst (die per jaar stilzwijgend wordt verlengd) en prijsafspraken gemaakt. In augustus stonden op de factuur ineens gesprekskosten die 70% hoger waren dan afgesproken. Ik gebeld naar het bedrijf, ze zouden er een aantekening van maken en mij terugbellen. Na vijf (!) keer gebeld te hebben ("sorry, we hebben nog geen antwoord van de directie hierover") kwam begin oktober het verlossende woord: de prijzen zijn verhoogd en u heeft er in augustus al een brief over gehad.... Mooi niet dus. En waarom doet de directie er dan bijna twee maanden over om dit antwoord te formuleren, ze hadden toch direct naar 'de brief' kunnen verwijzen?
Dit alles, samen met eerdere probleempjes op service-gebied, heeft ons doen besluiten om naar een andere aanbieder over te stappen. Echter, wat kan ik tegen dit bedrijf beginnen? De (te hoge) factuurkosten worden maandelijks afgeschreven. Kan ik het contract onmiddellijk verbreken en over augustus en september restitutie van het teveel betaalde bedrag terugeisen? Het contract loopt jaarlijks tot maart.
Alvast bedankt voor suggesties.
Marco
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag