Ik ben opzoek naar een goede leverancier met goede voorwaarden en levering.
Onder goede voorwaarden versta ik:
- Winstmarges die kunnen oplopen van 20 tot 40 +/- % natuurlijk na een goed behaalde resultaat te hebben geleverd.
- Garanties/Goede contact support
Onder levering:
- Binnen 24 uur / mogelijkheid tot rechtstreeks versturen naar de klant onder vermelding van mijn bedrijf
(B2B / Dropshopping)
Het moet voornamelijk gaan over elektronica. Ben nu in bezit van een relateigeschenk leverancier.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Webwinkel word totaal geoptimaliseerd op het web gegooid. Unieke webscript. Het word geen goedkope uiterlijk dus professionaliteit straalt de website en dat verwacht ik ook van mijn leverancier.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hakdeals
Hakdeals
Hallo allen!
Ik ben opzoek naar een goede leverancier met goede voorwaarden en levering.
Onder goede voorwaarden versta ik:
- Winstmarges die kunnen oplopen van 20 tot 40 +/- % natuurlijk na een goed behaalde resultaat te hebben geleverd.
- Garanties/Goede contact support
Onder levering:
- Binnen 24 uur / mogelijkheid tot rechtstreeks versturen naar de klant onder vermelding van mijn bedrijf
(B2B / Dropshopping)
Het moet voornamelijk gaan over elektronica. Ben nu in bezit van een relateigeschenk leverancier.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Webwinkel word totaal geoptimaliseerd op het web gegooid. Unieke webscript. Het word geen goedkope uiterlijk dus professionaliteit straalt de website en dat verwacht ik ook van mijn leverancier.
Bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28826-leverancier-groothandel-gezocht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag