Geplaatst: 2 november 201014 j dennis meijnen 3 berichten 0 Trofeeën -1 Reputatie Beste ondernemers, Voor ons nieuwe product zijn wij op zoek naar een retail lijst met gegevens zoals bedrijven in de sector tuincentrum En dan graag bedrijfsnamen en gegevens van de inkopers. We zoeken voor de Benelux, UK, Scandinavië (andere delen zijn ook welkom). Heeft u iets voor ons, of kunt u ons er mee helpen. Horen wij dat graag. U kunt dan contant opnemen met Dennis Meijnen via d.meijnen@zomaakjereclame.nl Alvast bedankt Dennis Meijnen p.s. ik weet niet of dit bericht hier goed staat, anders hoor ik het wel.
Geplaatst: 13 november 201014 j dennis meijnen 3 berichten 0 Trofeeën -1 Reputatie Auteur Heeft niemand adressen voor mij? er is eventueel budget voor?
Geplaatst: 14 november 201014 j Joost Rietveld 23.2k berichten 95 Solutions 14 Trofeeën 2.5k Reputatie Moderator Blijkbaar niet Dennis 10 dagen zonder antwoord is voor HL begrippen erg lang. Heb je zelf al de landelijke kamers van koophandel benaderd? In NL kun je gegevens kopen op branche. Wellicht in B, Lux en Scand. ook. Of ga op Linkedin eens de boer op. Wellicht kun je in je 2e en 3e graads connecties daar komen waar je het zoekt of via LI Groups. Met name via die laatste zul je snel in contact komen met de inkopers in het buitenland door een oproep te plaatsen in discussions, hoewel ik vrees dat jouw sector dun bezaaid is op LI. Rest de KvK´s in het buitenland. HL geeft je (blijkbaar) geen antwoord op een toch wel erg specifieke vraag. Succes Joost Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies
Geplaatst: 14 november 201014 j Rene van Zandwijk 602 berichten 8 Trofeeën 58 Reputatie Als je een LinkedIn account hebt dan kan je lid worden van: "ALLRETAIL dutch retail executives" daar zitten veel inkoopjongens van de div. ketens in de tuincentrumbranche. RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.
Geplaatst: 15 november 201014 j michael.l 89 berichten 6 Trofeeën 8 Reputatie heb je al contact gehad met www.evd.nl? bijvoorbeeld
dennis meijnen
Beste ondernemers,
Voor ons nieuwe product zijn wij op zoek naar een retail lijst met gegevens zoals bedrijven in de sector tuincentrum
En dan graag bedrijfsnamen en gegevens van de inkopers.
We zoeken voor de Benelux, UK, Scandinavië (andere delen zijn ook welkom).
Heeft u iets voor ons, of kunt u ons er mee helpen.
Horen wij dat graag.
U kunt dan contant opnemen met Dennis Meijnen
via d.meijnen@zomaakjereclame.nl
Alvast bedankt
Dennis Meijnen
p.s. ik weet niet of dit bericht hier goed staat, anders hoor ik het wel.