Ik ga een eenmanszaak beginnen maar nu heb ik een vraag over de verzendkosten van het product.
Nu heb ik opgesteld dat de klant de verzendkosten moet betalen buiten het product om.
Het product kost 4.20 ex btw, ex verzendkosten ( ik lever maar een product maar dat kan wel meerfout zijn.)
Wat is verstandig om de prijs van het product omhoog te gooien zodat daarin de verzendkosten zijn verwerkt.
Of is het beter om op de factuur een bedrag te zetten waar bijvoorbeeld de verzendkosten en de verpakking is mee gerekend. Want de verpakking moet ook ergens door verrekend worden om geen verlies te draaien
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dungeon
dungeon
Beste lezer,
Ik ga een eenmanszaak beginnen maar nu heb ik een vraag over de verzendkosten van het product.
Nu heb ik opgesteld dat de klant de verzendkosten moet betalen buiten het product om.
Het product kost 4.20 ex btw, ex verzendkosten ( ik lever maar een product maar dat kan wel meerfout zijn.)
Wat is verstandig om de prijs van het product omhoog te gooien zodat daarin de verzendkosten zijn verwerkt.
Of is het beter om op de factuur een bedrag te zetten waar bijvoorbeeld de verzendkosten en de verpakking is mee gerekend. Want de verpakking moet ook ergens door verrekend worden om geen verlies te draaien
Gr
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29104-verzendkosten-wel-of-niet-mee-berekenen-in-productprijs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag