• 0

Webshop, graag jullie mening

Wij (ik en mijn partner) zijn al een aantal maanden bezig met onze webwinkel: http://www.kindenhuis.nl

 

In het kort:

Kind en Huis, adviseert, monteert en verkoopt alles op het gebied van kindveiligheid.

De site heeft vooral de focus op de webshop.

 

Sinds een aantal weken is hij officieel in de lucht, maar brengen we nog regelmatig veranderingen aan. De site is gebouwd door een webdesigner en werkt nu naar tevredenheid. Het middenstuk hebben we zelf aangepast omdat we daar in eerste instantie iets wilden melden over de montage en het advies. Dit hebben we nu verplaatst naar de "over ons" pagina, omdat we de grote hoeveelheid tekst op de homepage vonden afschrikken.

 

We worden nog niet goed genoeg gevonden door Google. Nu hebben we een adwordscamagne gestart, maar uiteindelijk willen we natuurlijk in de normale zoekresultaten komen. Daarvoor moet de webdesigner nog wat aanpassen in de url's enz. Weet iemand hoeveel werk dat is? (Hij rekent er een dag voor)

 

Ook moeten er meer links komen op andere sites, daarmee ben ik druk bezig. Als er hierover nog tips zijn...Persberichten wil ik pas gaan versturen als we 100% tevreden zijn over de shop.

 

Omdat we er zelf natuurlijk constant mee bezig zijn hebben we geen objectief beeld meer, vandaar nu even mijn vraag aan de forumleden /lezers. Geef jullie mening.

 

Wij zijn zelf echt leken op dit gebied, dus als het kan graag in Jip en Janneke taal... ;D

Alvast bedankt!

 

 

Voor alles op het gebied van Kindveiligheid http://www.kindenhuis.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat ik ook zie, is dat de website is opgebouwd met tabellen. Het HTML attribuut Table is niet ontwikkeld om websites mee op te maken, hierdoor gaan zoekmachines ook wat minder happig op je website zijn.

 

Ik denk niet dat de TS hier verder mee kan. De site is OSCommerce en dat is DUS nog steeds met tabellen.

 

Je kunt met OSCommerce wel degelijk sites bouwen waar Google verliefd op is. Je moet alleen weten hoe dat werkt. Als je hierboven nou een opmerking leest dat de TS liever werkt in Word dan die 'pagina's met tekst'. Op welk niveau moet de TS dan geholpen worden? Ik gok dat de TS niet eens weet wat inline CSS is of wat H1 tags zijn...

 

Ik geef toe dat ik het ook moeiijk vind om hier in te adviseren. I've been there, done that, maar dan over een periode van vijf jaar. Dat tik je niet even weg in een opmerking in een topic over 'mijn website'.

 

Alle opmerkingen in dit topic zijn zeer goed bedoeld, maar de technische zijn net even een stappie te hoog vrees ik. De TS is meer gebaat bij een kundig persoon die qua techniek de website even een paar stappen verder helpt.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Ik begin hier een moraal ridder te worden tegen SEO. Hebben al die adviseurs wel eens gemeten wat de ROI is op organisch en op SEA. Meet eens en kijk waar het vandaan komt (op langere termijn). Je mag gebruik maken van de Google winkel / showroom. Denk je nu echt dat het gratis is? en als het al nu gratis is dat het dan blijft?

 

Wat zou jij doen als je google was? Ik vrees dat Google dat al lang weet :)

Link naar reactie
  • 0

Wat ik ook zie, is dat de website is opgebouwd met tabellen. Het HTML attribuut Table is niet ontwikkeld om websites mee op te maken, hierdoor gaan zoekmachines ook wat minder happig op je website zijn.

 

Ik denk niet dat de TS hier verder mee kan. De site is OSCommerce en dat is DUS nog steeds met tabellen.

 

Je kunt met OSCommerce wel degelijk sites bouwen waar Google verliefd op is. Je moet alleen weten hoe dat werkt. Als je hierboven nou een opmerking leest dat de TS liever werkt in Word dan die 'pagina's met tekst'. Op welk niveau moet de TS dan geholpen worden? Ik gok dat de TS niet eens weet wat inline CSS is of wat H1 tags zijn...

 

Ik geef toe dat ik het ook moeiijk vind om hier in te adviseren. I've been there, done that, maar dan over een periode van vijf jaar. Dat tik je niet even weg in een opmerking in een topic over 'mijn website'.

 

Alle opmerkingen in dit topic zijn zeer goed bedoeld, maar de technische zijn net even een stappie te hoog vrees ik. De TS is meer gebaat bij een kundig persoon die qua techniek de website even een paar stappen verder helpt.

 

Ja je hebt gelijk, maar ik denk ik meld het maar even. Vaak houden website ontwikkelaars er onvoldoende rekening mee. Wanneer dit doorgegeven wordt aan de website ontwikkelaar kan hij of zij mogelijk wat aanpassingen maken.

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

Mmmm... ik zie eerlijk gezegd het verschil tussen Chrome, IE en Mozilla niet. Maar dat kan aan mij liggen. Ik hoor graag hoe het komt dat je dit zo ervaart.

 

We gaan links in de zoekwoorden verwerken. Goed idee.

 

Wat ik me nog wel afvraag, heb ik al eerder gemeld, in welk deel van de html zit het "broddelwerk" . Zoals al eerder gezegd. Wij hebben zelf het middendeel ingevoerd. (de tekst) Met kaders enz. Dit is het enige wat ikzelf kan veranderen.

Ik heb nu wat aanpassingen in dit deel gedaan wat het beter zou moeten maken, kaders weg enz. Maar nog steeds kom ik op 284 fouten. (wat hiervoor ook zo was, ff gecheckt. )

 

De zaken die ik niet kan veranderen ga ik weer doorgeven aan de websitebouwer.

Thanks again!

 

 

Het merendeel van de incorrecte opmaak code zit inderdaad in het middenstuk. Maar buiten het middenstuk gaat het ook niet helemaal goed.

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

In reactie op mijn eerdere, en nogal harde 'broddelwerk' opmerking:

 

Het ligt niet zozeer aan jou Susanne1982, jij bent geen web-professional. Als winkelier zou je je amper of niet met deze materie bezig moeten houden, ik hoef toch ook mijn eigen auto niet te onderhouden. ;)

 

Waar je naar kunt kijken, is mogelijkheden om de HTML die uit Word komt, op te schonen. Ik weet dat Dreamweaver (professioneel webprogramma) een optie heeft: 'clean up Word HMTL' die precies dat doet. Misschien zijn er meer programma's voor. Nog beter is om het typwerk niet in Word te doen, maar rechtstreeks in OS commerce. Meer werk, maar ongetwijfeld een schoner resultaat.

 

Wanneer je toch graag in Word typt, knip en plak de tekst dan in OS commerce via Notepad: Op deze manier hou je alleen de zuivere tekst over, zonder opmaak. Voeg vervolgens opmaak (vet, kop, plaatje, etc.) toe in OS commerce.

Met mijn bedrijf vormfout.nl maak ik prachtige & bruikbare webervaringen - Met één been in functioneel ontwerp en één been in design maak ik websites die er beter uitzien, beter converteren en waar gebruikers blij van worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.