Geplaatst: 15 november 201014 j Kenny 13 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Hallo, wie wil mij helepen bij het advies tegeven om met 14 jaar een KvK nummer te krijgen volgens mij is dat met 14 jaar best lastig om dat dan te krijgen. Maar ik heb het nodig voor een Webwinkel die ik wil gaan opstarten. Maar mijn vraag is heb je daar KvK voor nodig. Mvg, Kenny Cleven startende
Geplaatst: 15 november 201014 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Hier kun je meer informatie vinden over minderjarig ondernemerschap: http://www.kvk.nl/minderjarig
Geplaatst: 15 november 201014 j ChristelvR 76 berichten 3 Trofeeën 11 Reputatie Hoi Kenny, Welkom op Higherlevel. Ik heb in het andere topic waar je deze vraag stelde net ook al gereageerd maar om het je makkelijk te maken, en omdat ik het erg leuk vind dat iemand van jouw leeftijd hier al zo mee bezig is, nogmaals de link. Ondernemen als minderjarige Het is, om daadwerkelijk te kunnen handelen, dus wel zo verstandig om je ouders mee te laten tekenen. Edit: sorry, ik zag de post van Jeroen pas toen ik mijn antwoord plaatste.
Geplaatst: 15 november 201014 j Kenny 13 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur hardstikke bedankt voor uw reactie heeft mij zeker geholpen. mvg, kenny
Kenny
Hallo,
wie wil mij helepen bij het advies tegeven om met 14 jaar een
KvK nummer te krijgen volgens mij is dat met 14 jaar best lastig om dat dan te
krijgen. Maar ik heb het nodig voor een Webwinkel die ik wil gaan opstarten.
Maar mijn vraag is heb je daar KvK voor nodig.
Mvg,
Kenny Cleven
startende