Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
_Appie_
Hallo Allen,
Dit is mijn eerste bericht hier op het forum, hopelijk kunnen jullie mij helpen met deze zaak.
Ik ben een zelfstandig ondernemer en heb het afgelopen jaar een verlies gedraaid van -893 euro.
Ik moet nu bij mijn inschrijving als woningzoekende een jaarinkomen opgeven en -893 wordt als foutmelding gezien.Ik heb verzocht om een IB60 formulier bij de belastingdienst die ik binnen nu en 10 dagen binnenkrijg. Op deze formulier staat toch precies wat ik ook aangeef dus een verlies van 893 euro of ligt dat anders? Of moet ik het bedrag aangeven exclusief de aftrekposten?
Woningcorporatie kan me niet verder helpen, en inmiddels 3 medewerkers aan de lijn gehad.
Kunnen jullie mij helpen?
Hartelijk dank,
Appie