• 0

Olijf olie naar nederland

Hallo Higherlevel leden,

 

Ik heb al eerder wat geplaatst over olijf bomen import naar Nederland van Turkse bodem. Alleen heb nog even door gezocht en voor mijn gevoel heb ik meer aan de olie dan aan zijn boom. Ik heb eerst aan gedacht om een olijfolie merk op te zetten en dan voor de supermarkten of horeca groothandelaren te gaan, maar daar voor heb ik oogverblindend kwaliteit nodig wil ik de grote concurtenten concureren zoals bertolli, dat vraagt dus heel veel ervaring en dat beheers ik momenteel niet. Ik heb over het volgende na gedacht, ik kan misschien puur olijf olie hier kunnen leveren aan fabrikanten van oa : medicijnen, balsem of schoonheids middellen.

 

Ziet iemand hier een handel of werk in? Of weet iemand waar ik ergens anders olijfolie kan leveren?

 

Mvg,

Yalcin

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb eerst aan gedacht om een olijfolie merk op te zetten en dan voor de supermarkten of horeca groothandelaren te gaan, maar daar voor heb ik oogverblindend kwaliteit nodig wil ik de grote concurtenten concureren zoals bertolli, dat vraagt dus heel veel ervaring en dat beheers ik momenteel niet.

 

Bij concurreren komt veel meer kijken dan productkwaliteit. Soms is productkwaliteit niets eens van belang. Waar zitten supermarkten, groothandels en consumenten op te wachten denk je? Waarschijnlijk niet op nog een middenmoter in het overvolle olijfolieschap. Heb je iets dat heel goedkoop is, of heel goed, of heel bijzonder? Er is een enorme concurrentie, wat ga jij beter doen dan die anderen?

 

Ik heb over het volgende na gedacht, ik kan misschien puur olijf olie hier kunnen leveren aan fabrikanten van oa : medicijnen, balsem of schoonheids middellen. Ziet iemand hier een handel of werk in? Of weet iemand waar ik ergens anders olijfolie kan leveren?

 

Zeker als beginner zal het lastig zijn om olijfolie als ingredient aan producenten te slijten. Kun je een constante kwaliteit en stabiele aanvoer leveren tegen een enorm lage prijs? Ze kunnen op elke straathoek een leverancier krijgen, waarom zouden ze voor jou kiezen?

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 102 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.