• 0

Klanten werven voor internetsite

Beste experts,

 

Een van de sites die ik heb ontwikkeld biedt een platform voor mensen die woonruimte aan willen bieden of zoeken. Het lastige is uiteraard om te zorgen dat er ook daadwerkelijk mensen aan gaan bieden. Kip en het ei...mensen plaatsen pas wat zodra er meerdere voor zijn geweest.

 

Voordelen van mijn site zijn onder andere;

- woonruimte plaatsen dmv video of diaslide

- makelaars maar ook particulieren mogen gratis woonruimte aanbieden (zelf verkopen bespaart courtage)

- woningen te koop, te huur of aanbieden van recreatiewoningen.

 

Het probleem is dus het aantrekken van mensen.

 

Ik gebruik reeds social media zoals twitter e.d.. Tevens heb ik een flyerontwerp laten maken die nog wel daadwerkelijk gedrukt moet worden en een persbericht verzonden via verstuurpersbericht.nl waardoor ik hoger word gerankt bij Google. Ook met

eerdere sites gemerkt dat de klantenwerving nog het moeilijkste is.

 

Kan iemand mij suggesties doen voor het effectief bewerken van de markt? Gezien de doelgroep en veel aanbieders wil ik graag advies voordat ik doelloos geld zou gaan pompen in bijvoorbeeld een adwords campagne.

 

Alle mogelijke adviezen stel ik zeer op prijs.

 

Bij voorbaat dank,

 

Ruben van Putten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Doelloos geld pompen in een Adword campagne bestaat niet, het is een kwestie van blijven uit proberen tot er iets enig resultaat levert. Voor de rest moet je misschien inderdaad de bovenstaande topic maar eens doorkijken en misschien wat meer aan offline reclame denken. Benader gewoon eens enkele parcticuliere aanbieders/makelaars, wat is de reden

dat ze niet toe zouden happen?

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

goeie hint van Karin, zou wel eens nuttig kunnen zijn. ;)

 

 

ik wil niet gelijk afzeiken, maar had je dat niet van te voren moeten uitzoeken? ???

 

je had natuurlijk al een aantal budgetmakelaars kunnen benaderen om tegen een laag tarief (of introductietarief)

hun aanbod door te plaatsen zodat je al aanbod had gehad op het moment dat je live ging..

 

verkoop dergelijke makelaars bijvoorbeeld advertentiebundels, heb je ook vaste inkomsten.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Het kan aan mij liggen want ik ken de markt niet goed genoeg, maar de voordelen die je noemt lijken mij niet uniek. Als je niet uniek bent wordt het moeilijk om je te onderscheiden. En als je je niet kunt onderscheiden, wordt het moeilijk. Mijn tip zou zijn om te beginnen in een niche en daarin nationaal kampioen te worden. Je kunt vast ook wel iets bedenken, maar misschien kan je het richten op een speciale bevolkingsgroep, of specifieke objecten, of een specifieke toon.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 297 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.