Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeanien
Beste mensen,
Enkele items in deze rubriek hebben overeenkomsten met mijn vraag. Toch zijn de verschillen ook groot en neem ik de vrijheid de kwestie voor te leggen. Als freelancer werkte ik zo’n 2 jaar samen met iemand met een eenmanszaak. Een goede constructieve samenwerking maar we moesten door de recessie plots hard aan acquisitie werken. We besloten verder te gaan als vof. Onder zijn bedrijfsnaam (vrij breed bekend) maakten we een nieuwe website met diensten en ons beider profielen. In zijn persoonlijke omstandigheden veranderde veel waardoor we besloten het vof-plan uit te stellen. Omdat ik zelf ook andere accounts heb, uiteindelijk een eigen eenmanszaak ingeschreven bij KvK. De samenwerking bleef bestaan. Onlangs heeft hij, gedwongen door de recessie, besloten iets anders te gaan doen buiten het bedrijfsleven. Kan ik mijn eigen zaak voortzetten onder die bedrijfsnaam? Of mag ik de bedrijfsnaam (en site) gebruiken als ‘productnaam’ onder mijn eigen bedrijfsnaam? Ik zoek naar een oplossing om het opgebouwde niet verloren te laten gaan.