Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kena
Ik wilde geen oude berichten naar boven halen, maar vond het een opvallende ervaring, dat ik het toch wilde plaatsen:
Ik was dit jaar erg aan het dubben wat ik moest doen met de kerst: wel of geen kerstkaart, kleine attentie of niet.... Toen ging ik rekenen wat dat allemaal ging kosten en heb toen besloten om dit bedrag aan een goed doel te doneren. Heb mijn klanten hier wel een newsletter over gestuurd waarin ik schreef 'ipv een mooie kerstkaart hebben we besloten .... blabla'. En een link voor als ze meer wilden lezen over het project wat we steunen (in deze link vertel ik iets over het concrete project, welke kosten daaraan verbonden zijn en wat de organisatie wil bereiken)
Ik heb dan wel voor een goed doel gekozen wat in het verlengde ligt van wat ik doe, dus waar mijn klanten ook een affiniteit mee hebben.
En tot mijn verbazing krijg ik dit jaar veel meer reacties op deze kerstpost dan vorig jaar toen ik nog een mooi verpakt cadeautje heb verstuurd.
(P.S. Mijn klanten zijn particulieren, geen bedrijven.)
Moraal van dit verhaal - voor mij dan ;):
a) Als je een goed doel steunt: belangrijk dat je klanten zich enigszins mee kunnen identificeren of een affiniteit mee hebben.
b) een concreet project steunen en daarover vertellen is veel persoonlijker en meer begrijpelijk voor mensen dan dat je 'zomaar' een x bedrag overmaakt .
Iedereen een prettige kerst toegewenst! :)