hallo, ik wil de kwartaalaangiftes misschien ook zelf doen en dan later door de boekhouder laten nakijken.
daar ben ik nu mee bezig .maar er zijn een paar dingen die ik nog niet begrijpt.
ik heb het hele 4e kwartaal btw verlegd gehad dus dat is wel duidelijk dat er dan geen ob is.
maar moet ik dan bij vr 1e al mijn inkomsten opgeven,dus ook de zw uitkering die ik heb gehad?nee toch?
dan kom ik bij vraag 5b uit ivm de voorbelasting.
wat moet hier ingevuld worden of kan ik hier invullen?
bv ook de btw vd abbonementskosten telefoon,of btw lidmaatschap fnv,of btw vd nota boekhouder?of ook de btw vd bemiddelingskosten van het bemiddelingsburo?
met andere woorden wat kan ik daar invullen?
ik zou graag hier een beetje uitleg over willen hebben.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
yvopiet
yvopiet
hallo, ik wil de kwartaalaangiftes misschien ook zelf doen en dan later door de boekhouder laten nakijken.
daar ben ik nu mee bezig .maar er zijn een paar dingen die ik nog niet begrijpt.
ik heb het hele 4e kwartaal btw verlegd gehad dus dat is wel duidelijk dat er dan geen ob is.
maar moet ik dan bij vr 1e al mijn inkomsten opgeven,dus ook de zw uitkering die ik heb gehad?nee toch?
dan kom ik bij vraag 5b uit ivm de voorbelasting.
wat moet hier ingevuld worden of kan ik hier invullen?
bv ook de btw vd abbonementskosten telefoon,of btw lidmaatschap fnv,of btw vd nota boekhouder?of ook de btw vd bemiddelingskosten van het bemiddelingsburo?
met andere woorden wat kan ik daar invullen?
ik zou graag hier een beetje uitleg over willen hebben.
vriendelijke groet en in afwachting
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30061-over-voorbelasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag