- belettering ontworpen voor een bedrijfsauto (maar belettering vindt niet plaats);
- bedrijfskaartjes en briefpapier gedrukt;
- een website gebouwd (informatief, niet interactief).
Onder welke noemer mag ik deze scharen op de W&V-R? Representatiekosten? Reclamekosten? Kantoorbenodigdheden?
Verder kwam ik op dit forum eerder de vraag tegen of de bouw van een website als eenmalige kosten wordt beschouwd of dat het een investering is waar afschrijving op van toepassing is. Een sluitend recent antwoord daarop heb ik niet gezien. Wellicht iemand met actuele inzichten die daar iets voor weet?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wilco u
wilco u
Voor de start van een EMZ zijn:
- een huisstijl ontworpen;
- belettering ontworpen voor een bedrijfsauto (maar belettering vindt niet plaats);
- bedrijfskaartjes en briefpapier gedrukt;
- een website gebouwd (informatief, niet interactief).
Onder welke noemer mag ik deze scharen op de W&V-R? Representatiekosten? Reclamekosten? Kantoorbenodigdheden?
Verder kwam ik op dit forum eerder de vraag tegen of de bouw van een website als eenmalige kosten wordt beschouwd of dat het een investering is waar afschrijving op van toepassing is. Een sluitend recent antwoord daarop heb ik niet gezien. Wellicht iemand met actuele inzichten die daar iets voor weet?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag