Ik zou graag meteen al de eerste vragen die ik heb naar binnen willen gooien.
Is het zonder eigen inleg mogelijk dat een bank je toch helpt aan geld om je bedrijf te starten?
Om in de agrarische sector te willen starten(paarden) heb je toch weinig keus in panden. Te huur is er zelden en te koop ligt zo rond het miljoen. Het liefst koop ik natuurlijk omdat ik dan mijn smaak kan zoeken, maar wil een bank daar uberhaupt wel iets van weten zonder eigen inleg?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paardje
paardje
Hallo :)
Via via ben ik hier op deze site gewezen.
Ik zou graag meteen al de eerste vragen die ik heb naar binnen willen gooien.
Is het zonder eigen inleg mogelijk dat een bank je toch helpt aan geld om je bedrijf te starten?
Om in de agrarische sector te willen starten(paarden) heb je toch weinig keus in panden. Te huur is er zelden en te koop ligt zo rond het miljoen. Het liefst koop ik natuurlijk omdat ik dan mijn smaak kan zoeken, maar wil een bank daar uberhaupt wel iets van weten zonder eigen inleg?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3066-geen-eigen-inleg-toch-kunnen-starten-agrarisch/Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag