injectie Geplaatst: 10 februari 2011 injectie 30 2 Geplaatst: 10 februari 2011 Ik ben op zoek naar cijfers over de branche waarin mijn nieuwe bedrijf zich bevindt, maar krijg niks gevonden. Heb gesproken met de KVK maar die kan ook niks voor me betekenen. We maken reclamefilms voor andere bedrijven. Opdrachtfilms dus, b2b. Ik wil de informatie voor mijn concurrentieanalyse. Op de website van de KvK kan ik alleen alle filmproductenten vinden, maar een groot deel daarvan maakt alleen fictie en is dus geen concurrent... Iemand enig idee waar ik het aantal bedrijven (in deze branche) en dergelijke kan vinden? Link naar reactie
0 Antwoord voor bedrijven Geplaatst: 10 februari 2011 Antwoord voor bedrijven 816 69 Geplaatst: 10 februari 2011 Hi, Als ik aan gegevens/ statistieken denk, denk ik aan het CBS of een brancheorganisatie. Of het CBS je in dit geval aan gegevens kan helpen, zou je daar even moeten navragen. Verder vind je in dit overzicht Brancheorganisaties in Nederland vast wel een handige brancheorganisatie. Groet, Nynke RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners. Link naar reactie
0 injectie Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur injectie 30 2 Geplaatst: 10 februari 2011 Bedankt voor de lijst! Helaas zit er niks bij over reclamefilm of opdrachtfilm... Link naar reactie
0 henkh Geplaatst: 10 februari 2011 henkh 3,7k 1 325 Geplaatst: 10 februari 2011 misschien filmacademie/ hoge school kunsten Amsterdam benaderen? vond wel dit: maar of je daar iets aan hebt? rapport_abn-amro.pdf Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 10 februari 2011 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 10 februari 2011 Helaas zit er niks bij over reclamefilm of opdrachtfilm... Zo te zien is dit niet echt een markt waar je in thuis bent. Je went vanzelf aan het jargon. Schoolopdracht? Of probeer je iets te verkopen aan deze bedrijven? Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
0 injectie Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur injectie 30 2 Geplaatst: 10 februari 2011 Helaas zit er niks bij over reclamefilm of opdrachtfilm... Zo te zien is dit niet echt een markt waar je in thuis bent. Je went vanzelf aan het jargon. Schoolopdracht? Of probeer je iets te verkopen aan deze bedrijven? Bedankt! Zal morgen eens naar ze bellen. Nee het is echt een schoolopdracht (en voor mijn eigen ondernemingsplan) en ik hoef de bedrijfsgegevens ook niet... Ik wil gewoon mijn branche in kaart brengen voor de concurrentenanalyse. Link naar reactie
0 Frans Sijtsma Geplaatst: 10 februari 2011 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 10 februari 2011 Nee het is echt een schoolopdracht (en voor mijn eigen ondernemingsplan) Sorry, nu gaat er een slotje op. We kunnen niet echt onderscheid maken tussen de ene en de andere student en schoolopdrachten worden eenvoudigweg niet toegelaten op Higherlevel (zie gebruiksregels). Frans HL-admin Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
injectie
injectie
Ik ben op zoek naar cijfers over de branche waarin mijn nieuwe bedrijf zich bevindt, maar krijg niks gevonden.
Heb gesproken met de KVK maar die kan ook niks voor me betekenen.
We maken reclamefilms voor andere bedrijven. Opdrachtfilms dus, b2b. Ik wil de informatie voor mijn concurrentieanalyse.
Op de website van de KvK kan ik alleen alle filmproductenten vinden, maar een groot deel daarvan maakt alleen fictie en is dus geen concurrent...
Iemand enig idee waar ik het aantal bedrijven (in deze branche) en dergelijke kan vinden?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag