Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
W-Media
Ik zal in dit topic een beetje gaan bijhouden wat er allemaal op mijn pad komt met mijn aanstaande nieuwe webwinkel :) Mocht het topic verkeerd geplaatst zijn mijn excuses.
Morgen staan er een aantal belangrijke telefoongesprekken op de planning met leveranciers. De leveranciers in deze branche lopen namelijk qua techniek echt 20 jaar achter als je het vergelijkt met andere branches. Zo heeft 90% van de leveranciers geen dropshipment, geen online bestelsysteem en moeten bestellingen per fax komen...
Gelukkig zijn er een aantal leveranciers die het concept erg leuk vinden en willen babbelen omtrend dropshipping en online betalen, normaliter doen ze dit niet gaven ze aan maar ze vinden het concept dermate interessant en haalbaar qua omzet dat er te praten valt.
De shop zelf zal starten via het systeem van Getseoshop.com om de doodsimpele reden dat ik hun systeem uitermate geschikt vind, niet te duur en eventueel later alsnog kan overstappen naar een custom made shop, maar daar is op dit moment gewoonweg geen budget voor.
YouTube HondenSteps
HondenSteps