• 0

Factuur of Contract?

Ik wil een seo dienst aanbieden, zal als volgt gaan:

 

"gratis in de top 10 en hierna maandelijks een xx bedrag"

 

Dus als pietje met zijn website met de woorden "mooie website" na 4 of 8 weken in de top 10 staan zal pas de betaling beginnen.

 

Hoe moet je en kan je dit het beste factureren?

 

Ook een paar vragen waar ik mee zit zijn:

 

-Wat na als 3 maanden pietje ermee wil stoppen?

-Schrikt een jaar contract niet af?

-Wat als in maand 6 de betreffende website op positie 17 staat met die zoektermen? (niet naleving afspraak)

-Gewoon maandelijks een factuur sturen of gelijk voor een jaar afrekenen?

 

 

Hopelijk kan ik hier wat wijzer worden.

Wil jij ook een glooge top 10 positie? Ja? Wacht dan niet langer...er zijn maar 10 plekken te vergeven!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Vreemde dienstverlening, zeker tegewoordig gezien een top 10 positie niet meer vast te stellen is omdat Google resultaten gaat personaliseren. Er worden op bekende zoektermen door tientallen tot honderden bedrijven beloftes gedaan dat klanten in de top 10 komen. Er zijn echter maar 10 plekken! Alleen google, als we het over die zoekmachine hebben, bepaald. Niemand anders.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Dit waren eigenlijk niet de antwoorden waar ik op zat te wachten?

 

Daarom pas betalen als je er éénmaal in de top 10 staat, dus geen loze beloftes.

Sta zelf met diverse zoekwoorden (in diverse branches) met minder en zeer concurrerende zoekwoorden al enkele jaren in de top 10, dit is niet nieuw voor mij, zeg niet dat het makkelijk is.

Wil jij ook een glooge top 10 positie? Ja? Wacht dan niet langer...er zijn maar 10 plekken te vergeven!

Link naar reactie
  • 0

Dan wil iedereen wel een opdracht bij je neerleggen, puur omdat het risicoloos is. Doe mij maar op wat goede commerciële plaatsen een top 10 positie, dat levert z'n geld wel op.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

-Wat na als 3 maanden pietje ermee wil stoppen?

 

Als jij de website van de klant helemaal geoptimaliseerd hebt en hij stopt met het contract dan blijft de site (in ieder geval voorlopig) nog in de top tien staan toch? Daar kun je niet veel aan doen...

 

-Schrikt een jaar contract niet af?

 

Ja, dat schrikt af. Hangt wel van het bedrag af natuurlijk.

 

-Wat als in maand 6 de betreffende website op positie 17 staat met die zoektermen? (niet naleving afspraak)

 

Kun je dus geen factuur sturen.

 

-Gewoon maandelijks een factuur sturen of gelijk voor een jaar afrekenen?

 

Voor jou is jaarlijks het mooiste. Als de klant de keuze heeft dan zal hij voor maandelijks kiezen.

Misschien moet je de klant die keuze niet geven. Maar dan zit je met het probleem wat je moet doen wanneer je de doelstelling niet haalt in een maand.

 

 

 

Als je het waar kunt maken is het krijgen van opdrachtgevers wel te doen, afhankelijk van je tarieven.

Lijkt me wel heel moeilijk/onmogelijk om met populare zoekwoorden bovenaan te komen staan.

 

Link naar reactie
  • 0

Vreemde dienstverlening, zeker tegewoordig gezien een top 10 positie niet meer vast te stellen is omdat Google resultaten gaat personaliseren.

Voeg de parameter &pws=0 aan de link toe en je krijgt netjes te zien wat de top 10 is zonder persoonlijke invloed.

Uiteraard maar het zegt dan niet meer zoveel. De top 10 zoals deze was waar veel SEO dienstverlening op gebaseerd wordt is stukken minder in gebruik dan voorheen waardoor een top 10 notering an sich niet veel meer zegt.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik wil en ga hier geen seo discussie van maken, of het wel kan en of nut heeft, dit doe ik al dagelijks op andere seo fora en blogs.

 

Wil meer weten hoe je deze dienst het best kan "inpakken" qua facturatie zonder dat jezelf in de valkuil terecht komt.

 

- Ik ben nu wel wat wijzer geworden (bedankt), dat het een jaarcontract moet zijn, met maandelijkse betalingen.

- Vermelden dat, mocht een website een maand niet in de top 10 staan dat hij/zij over die maand zijn geld terugkrijgt.

 

Nog iets vergeten?

Wil jij ook een glooge top 10 positie? Ja? Wacht dan niet langer...er zijn maar 10 plekken te vergeven!

Link naar reactie
  • 0

Nog iets vergeten?

Kan een gebruiker die zijn eigen website / teksten onderhoudt jouw inspanningen frustreren? Of stel dat jij aanpassingen in de teksten of de structuur wilt maken om de site hoger in de zoekresultaten te krijgen, maar de eigenaar van de website is het daar (inhoudelijk) niet mee eens?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.