• 0

Startersfonds Den Haag zoekt innovatieve starters met goede bedrijfsplannen.

Voor startende ondernemers in Den Haag is er een extra kredietregeling die wordt uitgevoerd door Qredits.

 

De voorwaarden van het nieuwe StartersFonds Den Haag zijn verruimd.

Qredits gaat het startersfonds Den Haag met een frisse restyle een extra boost geven. Als maatregel tegen de effecten van de kredietcrisis zijn de voorwaarden van het StartersFonds verruimd met een groter bereik (nu héél Den Haag), hogere maximale bedragen (max. € 125.000 voor innovatieve bedrijven), een langere aflostermijn en de mogelijkheid van extra coaching.

 

Zie voor informatie de website www.startersfonds-denhaag.nl*

en www.denhaag.nl/ondernemen

 

*Het project "Startersfonds Den Haag" is gefinancierd met steun van de gemeente Den Haag en het Europese Fonds voor Regionale Ontwikkeling van de Europese Commissie

folder_startersfonds-denhaag.pdf

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

 

Alleen voor Den Haag?

Niet voor andere gemeenten?

Niet voor andere provincies?

Met subsidie van Europa?

De rest van Nederland betaald(e) daar toch ook indirect belasting voor.

Welke landelijk controle missen we hier?

Hallo Politiek :'(

 

Tja, de gemeente Den Haag neemt het initiatief. Wil je dat ook in je eigen gemeente, loop dan het gemeentehuis eens binnen zou ik zeggen. Er zijn toch zoveel lokale en regionale subsidies die (deels) vanuit europa ondersteund worden?

Link naar reactie
  • 0

De andere gehonoreerde stedelijke of regionale Kansen voor West projecten vind je op www.kansenvoorwest.nl

Hoe een website uitblinkt in het niet vermelden van de daadwerkelijke boodschap! Als ik de index pagina zie, heb ik werkelijk geen flauw idee wat Kans voor West is en wat het inhoudt en wat het de bezoeker biedt...

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

De andere gehonoreerde stedelijke of regionale Kansen voor West projecten vind je op www.kansenvoorwest.nl

Hoe een website uitblinkt in het niet vermelden van de daadwerkelijke boodschap! Als ik de index pagina zie, heb ik werkelijk geen flauw idee wat Kans voor West is en wat het inhoudt en wat het de bezoeker biedt...

Al die vaagtaal komt waarschijnlijk omdat ze te weinig budget hadden om een communicatieprofessional in te huren.

 

Van de website:

Financieel overzicht

Voor de uitvoering van Kansen voor West is 310,6 miljoen euro uit het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling (EFRO) beschikbaar.

 

"Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te zijn." (Colijn, 11 maart 1940)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 69 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.