Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
m-knarren
m-knarren
Geachte
Het is al een enige tijd geleden dat ik hier gepost heb.
Mijn eerste topic ging over jeans.
Hierover heb ik ontzettend goeie tips gehad en dit loopt nu dan ook naar grote tevredenheid.
Echter ben ik toe aan een beetje uitbreiding en nieuwe uitdagingen.
Dus nu is mijn idee om ook frisdranken en eventueel bier te gaan verkopen op markten en braderieen.
Mijn idee is natuurlijk om deze aan een hele laag prijs gekoeld aan de man te gaan brengen op de markten.
Ik weet wat de snackwagens etc. vragen voor hun dranken en mijn prijzen zullen een stuk lager liggen.
Nu is mijn vraag mag ik de prijs zelf bepalen of zijn daar voorschriften voor.
En heb ik hiervoor vergunningen nodig aangezien alles verpakt zit in blik.
Verder wil ik ook grotere partijen doorverkopen aan particulieren en andere handelaren en wederverkopers.
Maar dit is geen probleem neem ik aan.
Ik sta al ingeschreven bij de kvk en heb ook een btw nummer maar deze slaan op confectie.
Ik weet dat ik een handelsnaam kan toevoegen maar krijg ik dan ook weer een ander btw nummer erbij.
En het liefst voer ik een administratie voor beide is dit ook mogelijk.
Nou weer een hoop vragen waar ik met smart op de antwoorden en tips wacht.
Mvg
Mark
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31322-frisdrank-verkopen-op-markten-en-braderieen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag