• 0

gezamelijk verzenden TNT

Ik ben opzoek naar een soort van inkoop voordeel voor verzenden met TNT post.

Dus een bedrijf dat daar een grootverbruikers contract heeft en die dienst weer doorverkoopt aan kleinere klanten en bij problemen het aanspreekpunt voor die klanten is.

 

Ben namelijk nu echt helemaal klaar met TNT post en communicatie met hun nadat ik wederom (nu door accountmanager) gewoonweg uitgemaakt wordt voor leugenaar en er geen reactie komt op overige klachten.

 

Gaat om een pakje welke keurig is voorgemeld in hun systeem, is afgeleverd op bussiness point maar tussen inleveren op bussinesspoint en inscannen (wat dus op een heel andere locatie gebeurd) is kwijtgemaakt of gejat door TNT. daarnaast een zending die door TNT doodleuk op de stoep voor een deur aan een drukke weg is gezet (dit is bevestigd door TNT) en daar dus is gestolen. Wordt gewoon ondanks verzekerde zending niks vergoed (totaal gaat om 900 euro).

 

Daarnaast elke maand diverse extra kosten voor zogenaamd niet voorgemelde zendingen (terwijl alles absoluut wordt voorgemeld) en fraude door TNT met verzend gewichten (pakjes zijn als ik ze week voor verzending altijd een stuk lichter als dat TNT ze weegt en wat ze dus in rekening brengen).

 

Helaas ben ik nog voor een groot deel afhankelijk van TNT en zoek dus een soort van tussenpartij.

 

 

wie kent dus dit soort tussen partijen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kun je niet kijken bij andere partijen? Zoals DPD, UPS of DHL? Heb je deze al eens overwogen? Nadeel is wel dat deze niet de volgende dag bezorgen en dat UPS fors duurder kan zijn. DHL en DPD daarentgen kunnen wel tegen een zeer scherpe prijs leveren en dit kun je dan (al dan niet) doorberekenen naar je klanten natuurlijk (als tegenprestatie voor de langere levertijd)

Link naar reactie
  • 0

Een kantoortje waar ik gewerkt heb deed zaken met Base Logistics uit Zwijndrecht.

 

Zij hadden volumeafspraken met meerdere koeriers, dus niet alleen TNT maar ook Fedex en DHL. Afhankelijk van de omstandigheden kon de een dan nog sneller/goedkoper zijn dan de ander.

 

Of ze dit nog steeds doen, weet ik niet. Het is al 10 jaar terug. Maar je zou ze eens kunnen contacten.

Link naar reactie
  • 0

Wat een drama weer Daniël. Dat zelfs een verzekerde verzending niet wordt vergoed, dat is is gewoon schandalig.

 

Ik vraag me alleen af of jij van deze ellende verlost bent wanneer je in zee gaat met een "reseller" van TNT. Het blijven dezelfde bezorgers en uiteindelijk ook dezelfde klantenservice, toch?

 

Wanneer je de (klanten)service van TNT voor lief neemt kun je misschien ook zelf inkoopcombinatie's aangaan met collega bedrijven in jouw regio.

Link naar reactie
  • 0

Wat is precies je afhankelijkheid van TNT? Is dat de 24 uurs levering?

 

Ik kreeg laatst een mailing van Postcollect. Zij garanderen ook 24 uurs levering en komen bij je afhalen.

www.TijdvoorChampagne.nl/relatiegeschenken | www.TijdvoorAlcoholvrij.nl | www.uglyxmas.nl

Link naar reactie
  • 0

Helaas hou je ook via een reseller hetzelfde dramatische bedrijf dat pakjes verzend.

afhankelijkheid is dat je naar particulieren verzend en dat die niet altijd thuis zijn en dat afhalen op postkantoor dan de meest klantvriendelijke oplossing is.

 

Ik wil voor nu in elkgeval af zijn van direct contact met TNT, krijg echt moord nijgingen als ik weer eens contact heb met hun met hun onbeschofte en klantonvriendelijke gedrag.

 

Meeste klachten die ik heb over zendingen die niet aankomen of facturen die niet kloppen meld ik ook niet eens meer bij hun maar plaats ik enkel op diverse klachten sites over TNT

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.