Onopvallende bankrekening

Aanbevolen berichten

Ik vind het zo flauw dat mijn topic werd afgesloten en dat dit onderdeel van de site toch wel off topic wordt genoemd. Je mag je gang gaan en deze sluiten. De reden waarom ik een zogenaamde geheime, anonieme rekening wil is dat ik niet op wil vallen. Ik probeer een rekening te openen waarop donaties te ontvangen zullen zijn.

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Dat kan gewoon een girorekening zijn. De meeste hulpinstanties of goede doelen gebruiken een giro, omdat je daarmee ook een heel kort nummer kan krijgen.

 

Waarom wil je niet opvallen als er donaties op ontvangen moeten worden? Dan wil je toch juist wel opvallen?

Of zijn het onvrijwillige donaties? ;D

Link naar reactie

Waarom moet zo'n rekening 'geheim' zijn? Je kan best een legitieme reden hebben om een geheime bankrekening te hebben, maar dit is er niet een van.

 

Persoonlijk zou ik niet snel een donatie doen aan iemand die zich graag afficheert met Bugatti's...... ;)

 

 

]

Link naar reactie

Ik vind het zo flauw dat mijn topic werd afgesloten en dat dit onderdeel van de site toch wel off topic wordt genoemd.

 

Geheime of anonieme rekeningen zijn in de meeste Westerse landen niet mogelijk. In Nederland kan de tenaamstelling op natuurlijke- of rechtspersonen gesteld worden, vermits aan deugdelijke legitimatie ( paspoort/rijbewijs/Uittreksel KvK) voldaan wordt. Je kunt het ook nog proberen in Liechtenstein waar mogelijk nog nummerrekeningen geopend worden.

 

Tot slot: flauw of niet toch zet ik een slot op dit topic, omdat het met ondernemen niets te maken heeft !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.