Het biermerk Dommelsch heeft onlangs haar logo gerestyled, daar een megacampagne aan gehangen om dit wereldkundig te maken (het kost BAKKEN met geld om een restyle door te voeren!).
Vervolgens verzinnen ze een actie:
Een serie bierglazen, met de hele serie logo's van de afgelopen tig jaar (6 verschillende logo's).
Mijn boerenbrandingverstand zegt:
DOM!(melsch)-- omdat het nu onnodig lang gaat duren voor je een sterke breinpositie bij mensen inneemt, aangezien ze nu verward worden en teveel verschillende signalen krijgen.
Zo'n actie is leuk als je een sterke visuele identity hebt; na een restyle lijkt me dit moment nogal gammel.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Graag jullie mening over het volgende...
Het biermerk Dommelsch heeft onlangs haar logo gerestyled, daar een megacampagne aan gehangen om dit wereldkundig te maken (het kost BAKKEN met geld om een restyle door te voeren!).
Vervolgens verzinnen ze een actie:
Een serie bierglazen, met de hele serie logo's van de afgelopen tig jaar (6 verschillende logo's).
Mijn boerenbrandingverstand zegt:
DOM!(melsch)-- omdat het nu onnodig lang gaat duren voor je een sterke breinpositie bij mensen inneemt, aangezien ze nu verward worden en teveel verschillende signalen krijgen.
Zo'n actie is leuk als je een sterke visuele identity hebt; na een restyle lijkt me dit moment nogal gammel.
Eens? Oneens?
Groet,
Annedien