Ik ben een beginnende ondernemer die een debiteurenbureau/incasso wil oprichten om het debiteurenbeheer aan te pakken voor startende mkb- bedrijven.
Ik wil deze bedrijven helpen in de strijd tegen het laat betalen van facturen 30 dagen of meer maar met een klantgerichte benadering.
Wij willen staan voor een goed debiteuren/incasso bureau die ook denkt aan de toekomst van deze klant bij uw bedrijf .
Ik merk dat er in de markt een hoop bureaus zijn die klanten op een agressieve manier benaderen om te betalen en dit is juist wat wij niet willen doen.
Nou heb ik een aantal vragen, hoe kom ik aan klanten. (zijn er lijsten van startende bedrijven).
Hebben jullie tips op het gebied van klantenwerving?
[mod-edit: 3e en laatste waarschuwing: Geen acquisitie in welke vorm dan ook!]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dubbelfriss
Dubbelfriss
Beste bezoekers van higherlevel,
Ik ben een beginnende ondernemer die een debiteurenbureau/incasso wil oprichten om het debiteurenbeheer aan te pakken voor startende mkb- bedrijven.
Ik wil deze bedrijven helpen in de strijd tegen het laat betalen van facturen 30 dagen of meer maar met een klantgerichte benadering.
Wij willen staan voor een goed debiteuren/incasso bureau die ook denkt aan de toekomst van deze klant bij uw bedrijf .
Ik merk dat er in de markt een hoop bureaus zijn die klanten op een agressieve manier benaderen om te betalen en dit is juist wat wij niet willen doen.
Nou heb ik een aantal vragen, hoe kom ik aan klanten. (zijn er lijsten van startende bedrijven).
Hebben jullie tips op het gebied van klantenwerving?
[mod-edit: 3e en laatste waarschuwing: Geen acquisitie in welke vorm dan ook!]
Graag meer info omtrent mijn vragen..
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31755-bureau-voor-goedkoop-debiteurenbeheerincasso/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag