Ik heb een Reeleezee account aangemaakt, maar ben op zoek naar een uitleg/tutorial. Op de Reeleezee website staan wel wat video's, maar deze gaan over hoe je moet inloggen en dat soort simpele zaken die je eigenlijk zelf ook al weet. Waar ik naar op zoek ben is hoe je bedragen moet boeken, hoe je het systeem als het ware op de juiste manier dient te gebruiken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
graviton
graviton
Ik heb een Reeleezee account aangemaakt, maar ben op zoek naar een uitleg/tutorial. Op de Reeleezee website staan wel wat video's, maar deze gaan over hoe je moet inloggen en dat soort simpele zaken die je eigenlijk zelf ook al weet. Waar ik naar op zoek ben is hoe je bedragen moet boeken, hoe je het systeem als het ware op de juiste manier dient te gebruiken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32217-reeleezee-tutorials-of-handleiding-waar-te-vinden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag