Cursus Timemanagement voor HL-leden

Aanbevolen berichten

Bij voldoende interesse zal Persoon een cursus Timemanagement voor ons organiseren. Lees meer over de achtergrond van deze cursus in deze thread:

 

Timemanagement

 

Indien je interesse hebt in deze cursus, laat hier dan een berichtje achter. Ik zal dan een lijstje binnen dit bericht opmaken.

 

Geef aan hoeveel interesse je hebt.

- geringe interesse

- interesse maar...

- veel interesse

 

Vertel eventueel nog wat je van een dergelijke cursus verwacht (onderwerpen etc). De prijs is afhankelijk van het aantal personen, locatie en duur maar zal exclusief zijn voor HL leden.

 

Lijst met Geinteresseerden

----------------------------------------

1. Imigo

2. JelmerdeJong

3. Carolien

4. GuiCli

5. SinCere

 

Link naar reactie

daar ben ik wel bij..

 

Ik wil weten hoe je beter (ik probeer het, maar ja) prive en zakelijk uit elkaar kunt houden als je kantoor aan huis hebt.

en hoe je de discipline er in houdt wanneer je het eens NIET druk hebt! Ik heb 'stress' nodig om de dingen te doen die ik moet doen. Wanneer het dan eens niet zo druk is, doe ik helemaal niets meer :(

 

houd me op de hoogte :)

 

Carolien

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie
Weinig interesse dus, de meesten hebben blijkbaar het meeste goed op orde, wat een goede zaak is uiteraard. Van een training zal in ieder geval geen sprake meer zijn.

 

Toch verdulleme jammer. :'( Het kan ook zo zijn, dat iedereen slecht is in time-management en daardoor te weinig op de site kijkt? van de bijna 3000! leden moeten er toch op zijn minst 10 geinteresseerden zijn! ???

Wellicht dat het weer wat aandacht trekt nu het in de top-tien topics staat. Tenslotte is Nils er nu ook bij? ;)

 

Het is ook goed knopen door te hakken en te beslissen of het wel of niet doorgaat. Eindeloos laten sudderen heeft ook geen zin. (is dat niet ook een aspect van time-management? ;) )

 

gegroet,

Carolien

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie
Het is ook goed knopen door te hakken en te beslissen of het wel of niet doorgaat. Eindeloos laten sudderen heeft ook geen zin. (is dat niet ook een aspect van time-management? ;) )

 

Inderdaad.

Het topic is afgelopen maand wat uit het zicht verdwenen, ik is niet eerlijk te zeggen dat ik tot nu toe heb gewacht op reacties. Ik stel een laatste termijn voor, 10 man voor eind volgende week. Als die er niet zijn, dan kunnen we het beter houden op het uitwisselen van ervaring op het forum of via mail. Werkt wat mij betreft ook goed.

 

Mvg, Nathan.

 

 

Link naar reactie

 

Eigenlijk zitten jullie te promoten en cross-posten. Wel een sympathiek initiatief, daar niet van. Maar straks staat het hier vol met aanbiedingen 'speciaal voor HL-leden'. Dus als er geen interesse blijkt voor een training, push dan je gewone bericht weer naar boven en niet deze aanbieding.

 

Sterkte! 8) met je tijdbeheer bedoel ik...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Ik heb wel interesse in deze cursus. Echter, net zoals De \/\/itte geldt het ook voor mij dat ik moet kijken of ik er tijd voor kan vrijmaken. Dus de cursus zal wel nuttig zijn...

 

Ik vind het in ieder geval een goed initiatief. Er moeten niet te veel activiteiten worden georganiseerd alleen voor HL leden, omdat de site niet te exclusief moet worden, maar een cursus op zijn tijd kan geen kwaad.

 

[start off topic]

Als er meer ontmoetingen georganiseerd worden alleen voor HL leden hebben wij een probleem: Hoe weten wij trouwens welke homo sapiens overeenkomt met een zekere loginnaam? Natuurlijk worden de HL-only evenementen alleen aangekondigd op HL. Maar ook dan geldt: hoe kunnen wij voorkomen dat een HL-lurker zich voordoet als een HL vedette? Moeten wij een secret handshake afspreken? Ik ben wel voor een HL silly walk ;D. Maar hoe spreken wij die dan af?

[end off topic]

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.

Link naar reactie

Iedereen registreert zich binnen een minuut en is een HL-lid. Het ging me er niet om dat we leden van niet-leden scheiden.

 

Wat ik bedoelde met mijn topictitel is dat het niet een bestaande cursus is. Hij wordt op maat en speciaal voor ons (HL-leden/ondernemers) ontworpen. Zie voor de achtergrond het voorgaande topic (link in eerste bericht).

 

Mvg, Nathan.

 

Link naar reactie

 

Eigenlijk zitten jullie te promoten en cross-posten. Wel een sympathiek initiatief, daar niet van. Maar straks staat het hier vol met aanbiedingen 'speciaal voor HL-leden'. Dus als er geen interesse blijkt voor een training, push dan je gewone bericht weer naar boven en niet deze aanbieding.

 

Sterkte! 8) met je tijdbeheer bedoel ik...

 

Je hebt gelijk. Men had echter nog een update van me tegoed. Wat betreft 'speciaal voor HL leden', dat is misschien wat ongelukkig gekozen als ik ook naar de andere reacties kijk. Ik let er in ieder geval even op in het vervolg wat ik weer omhoog duw.

 

Jij nog interesse ;)?

 

Mvg, Nathan

Link naar reactie

 

Aanbiedingen voor HL-leden of niet-deelnemers, dat maakt niet uit. Het is simpelweg niet de bedoeling om producten en diensten aan de man te brengen via dit forum. Van mij mag hier een slotje op.

 

Jammer dat je het zo zwart-wit ziet.

 

Wat mij betreft wordt er niets aan de man gebracht, de cursus bestaat nog niet eens. Ik peil de interesse. (Voor de duidelijkheid, ik bied geen cursus aan, ik wil hem echter wel volgen.)

 

Het managen van mijn tijd is soms een probleem waar ik als ondernemer (en anderen met mij) tegen aan loop. Lijkt me toch wel HL-waardig. Van misbruik is in ieder geval geen sprake.

 

Sommige events (waar een apart forum aan is geweid) kun je toch ook als cursus zien?

 

Tot en met vrijdag kijk ik naar de reacties op deze thread. Dan sluit ik hem. Wat mij betreft ben je ook vrij laat met een reactie om dit topic tot reclame te bestempelen. Ik hoop dat jij hem niet op slot gooit.

 

Bedankt in ieder geval voor je reactie.

 

Mvg, Nathan

Link naar reactie

 

[start off topic]

Als er meer ontmoetingen georganiseerd worden alleen voor HL leden hebben wij een probleem: Hoe weten wij trouwens welke homo sapiens overeenkomt met een zekere loginnaam? Natuurlijk worden de HL-only evenementen alleen aangekondigd op HL. Maar ook dan geldt: hoe kunnen wij voorkomen dat een HL-lurker zich voordoet als een HL vedette? Moeten wij een secret handshake afspreken? Ik ben wel voor een HL silly walk ;D. Maar hoe spreken wij die dan af?

[end off topic]

 

Ik vind een eigen Silly Walk soieso een goed idee. Kunnen we elkaar herkennen op straat ;D en op andere evenementen voor ondernemers.

 

Ik stel voor een tango achtige walspas met gekruiste knieën

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Wat mij betreft wordt er niets aan de man gebracht, de cursus bestaat nog niet eens. Ik peil de interesse.

 

Volgende week staat hier iemand de interesse te peilen voor een multilevel-marketing groepje dat telecom-abonnementen wil slijten aan starters. En die vraagt dan: waarom mag ik niet doen wat Imigo reeds eerder deed?

 

Ik wijs je alleen op de regel: geen gedeal in deze fabeltjeskrant. De gedachtenwisseling over time-management vond al elders plaats. Voor aanbiedingen hebben we een aparte rubriek in dit dierenbos.

 

8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Wat mij betreft wordt er niets aan de man gebracht, de cursus bestaat nog niet eens. Ik peil de interesse.

 

Volgende week staat hier iemand de interesse te peilen voor een multilevel-marketing groepje dat telecom-abonnementen wil slijten aan starters. En die vraagt dan: waarom mag ik niet doen wat Imigo reeds eerder deed?

 

Ik wijs je alleen op de regel: geen gedeal in deze fabeltjeskrant. De gedachtenwisseling over time-management vond al elders plaats. Voor aanbiedingen hebben we een aparte rubriek in dit dierenbos.

 

8)

 

Van het één kwam het ander, waarschijnlijk dat het daarom ook tot nog toe als normaal en natuurlijk overkwam en niemand er wat van zei. Mijn intenties waren in ieder geval goed bedoeld. Hoe dan ook, er gaat een slotje op nu. Bedankt voor het nemen van de moeite me op de regels te wijzen.

Link naar reactie

Hallo, Ik ben nieuw hiero en net begonnen als zelfstandigondernemer..

 

Ik heb er ook wel oor naar nar zo'n cursus..

 

 

Ik heb je op de lijst gezet, helaas is er te weinig animo.

 

Ik had verwacht dat het onderwerp meer leefde en de interesse groter was. Het scheelt Persoon in ieder geval weer wat werk ;) Bedankt Persoon voor je bereidwilligheid. Eventuele reacties betreft TM kunnen terecht in het originele topic: Timemanagement.

 

Grtz.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.