Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
chrislamark
Ik volg dit forum nu al een tijdje.
Toch maar besloten me aan te melden.
Ik heb zelf een internet marketing bedrijf.
Het afgelopen jaar ben ik enorm gegroeid, en ik werk nog steeds alleen.
Ik heb veel van mijn dromen al waargemaakt.
Ik ben niet superrijk, maar ik leid gewoon een heerlijk leven.
Ik werk zelf niet zo veel meer omdat ik zeer efficient werk en nog dagelijks veel lees en leer.
Zelf heb ik erg veel geleerd van andere ondernemers.
Nu heb ik gemerkt dat ik het onwijs intressant en vooral leuk vind om andere te helpen en te motiveren.
Een aantal mensen, waaronder familie heb ik geholpen met het opzetten van een eigen bedrijf.
Maar ook mensen welke op de afgrond stonden met hun bedrijf kunnen motiveren om er toch weer een succes van te maken.
Ook doe ik erg veel aan sport en fitness en help ik andere hierbij om een gezond maar vooral leuk leven te leiden
Daarbij help ik ook mensen die willen afvallen, om uiteindelijk een strak lichaam te krijgen en zich super goed voelen.
Ik ben er gewoon achter gekomen dat niets onmogelijk is en alles kan, zolang je maar de juiste instelling en motivatie hebt.
En een gezond lichaam helpt enorm.
Daarom plaats ik deze oproep om andere te helpen.
Misschien kan ik door mijn ervaring en kennis jou helpen je problemen op te lossen.
Ik zeg niet dat ik de oplossing heb, maar ik weet zeker dat ik jou zover kan krijgen en weet te motiveren, om jou onderneming weer tot een succes te krijgen.
Zelf heb ik ook hulp gekregen, en soms zijn het maar kleine dingen geweest welke grote gevolgen hebben gehad.
Ik heb het geluk dat een kennis van mij ook ondernemer is.
Wij motiveren elkaar dagelijks tijdens het fitnessen.
Als hij het even niet ziet zitten help ik hem en andersom.
Zonder hem was ik waarschijnlijk al lang falliet geweest, maar hij zonder mij misschien ook wel.
Schroom niet om me een berichtje te sturen met een vraag.
Zie je het even niet meer zitten, of ze je geen sprankje hoop meer?
Het komt altijd weer goed, maar soms moet iemand je gewoon even een andere kijk op zaken geven.
Misschien heb ik totaal geen verstand van jou branche, maar misschien kan ik je wel de juiste richting op helpen door anders naar de situatie te kijken.
Uiteraard doe ik dit geheel kostenloos en zal hier ook nooit naar vragen.
Ik doe dit, omdat dit gewoon een gevoel is wat in me zit, en dit er uit moet.
Wanneer jij mij een vraag stuurt ben je iig al op weg om het probleem op te lossen.