• 0

Nederlands bedrijf beginnen vanuit ZZP en dan produceren in buitenland.

Ik ben als ZZP'er begonnen met een Nederlands bedrijfje wat produceert in Azië simpel omdat ik daar een beter product maak en natuurlijk ook voor een lagere prijs. Ik kan me inschrijven bij KVK met een Nederlands adres waar ik ook kan wonen maar realiteit zal zijn dat ik (om mijn producten die uniek zijn en die in zeer kleine oplages gemaakt worden en vaak zelfs maar in 1 exemplaar) meestal in het buitenland bij de productie zal zijn om ook 100% zeker te zijn van de kwaliteit.

Is het toegestaan als ik op deze manier zou gaan werken om simpel heel veel op mijn productie plek in buitenland te zijn maar wel alle administratie enz. en ook belastingen in Nederland betaald wordt mijn bedrijfje te runnen ?

Dank voor informatie / tips en adviezen !

Pootao

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Als ik het goed samenvat, Pootao,

Bezit je,

[*] De nederlandse nationaliteit

[*] Een nederlands postadres, geen brievenbus.

[*] Een nederlands bankrekening nummer. Ik weet niet of dat noodzakelijk is.?

[*] Een inschrijving bij de KvK in NL.

[*] Ontvang je facturen in Nederland, al dan niet per mail.

[*] Verzend je facturen vanuit Nederland, al dan niet per mail.

[*] Kom je geregeld in Nederland.

Volgens mij is dit toegestaan.

Misschien moet je wel een minimum aantal dagen in Nederland zijn.

• 0

Hallo

Voldoe of kan voldoen aan alle eisen maar wil graag weten hoeveel ik in Nederland moet zijn want omdat mijn bedrijf klein is en ik zeer persoonlijke producten maak en er niet verscheept kan worden zonder mij controle en goedkeuring zou ik graag willen weten hoeveel dagen ik in Nederland moet zijn. Excuses voor het feit dat ik even geen info over product geef maar is nog even beter van niet maar het is legaal. Producten worden wel vanuit Azië naar klant opgestuurd.