Ik woon sinds al 5 maanden in Belgie, recentelijk heb ik mijn vorige bedrijfswagen verkocht.
na een maand heb ik een andere bedrijfswagen gekocht en kan ik opeens niet meer op mijn naam kan zetten bij de postkantoor, vermoedelijk heeft het te maken dat ik niet in Nederland woon.
Maar mijn bedrijf is nog steeds in Nederland gevestigt al 3,5 jaar.
Is er een manier om die auto op mijn naam te gaan zetten? het is een bedrijfswagen die ik voor mijn koerierdiensten gebruik en mijn bedrijf is een eenmanszaak.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Y0N
Y0N
Geachte dames en heren,
Ik woon sinds al 5 maanden in Belgie, recentelijk heb ik mijn vorige bedrijfswagen verkocht.
na een maand heb ik een andere bedrijfswagen gekocht en kan ik opeens niet meer op mijn naam kan zetten bij de postkantoor, vermoedelijk heeft het te maken dat ik niet in Nederland woon.
Maar mijn bedrijf is nog steeds in Nederland gevestigt al 3,5 jaar.
Is er een manier om die auto op mijn naam te gaan zetten? het is een bedrijfswagen die ik voor mijn koerierdiensten gebruik en mijn bedrijf is een eenmanszaak.
alvast bedankt,
mvg,
Yon
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32893-bedrijfsauto-op-mijn-naam-zetten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag