• 0

Online reisbureau

Hallo iedereen !

 

Heb al een aantal topic's over dit onderwerp gelezen, helaas beantwoorden ze al mijn vragen niet. Mijn vragen zijn:

 

-Hoe ik de website zelf maak en wat voor software ik daarvoor nodig heb?

 

-Bestaat er geen standaard programma waarin je dit kan programmeren ?

 

Hoop van jullie te horen !

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je hebt dus eigenlijk maar één vraag:

Ik wil een online reisbureau starten met mogelijkheid tot boekingen en betaling, waarbij tevens alle transacties online afgehandeld worden en de facturatie geautomatiseerd is. Welk programma moet ik hier voor downloaden/aanschaffen?

 

Is dit wat je bedoelt met je vraagstelling?

Link naar reactie
  • 0

Hallo iedereen !

 

Heb al een aantal topic's over dit onderwerp gelezen, helaas beantwoorden ze al mijn vragen niet. Mijn vragen zijn:

 

-Hoe ik de website zelf maak en wat voor software ik daarvoor nodig heb?

 

-Bestaat er geen standaard programma waarin je dit kan programmeren ?

 

Hoop van jullie te horen !

 

 

 

Jammer voor je dat cheap t icke ts net verkocht is anders had je dat misschien kunnen kopen :P

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Als je al niet eens weet hoe je moet beginnen ben ik bang dat je de website niet zelf ontwikkeld gaat krijgen. Misschien kan je online zoeken naar een kant en klaar open source systeem, zo'n systeem kan je eenvoudig installeren.

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 81 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.