• 0

Mensen online boodschappen laten doen via mijn website

Ik zit met een idee alleen ook met heel veel vragen:

 

Ik heb besloten om een professionele website op te richten als een soort online service voor de mensen.

Ze kunnen makkelijk boodschappen doen online maar hoeven niet direct af te rekenen.

Onder boodschappen is te verstaan: Alberthein , aldi, lidl, kruidvat, producten, dus meer supermarkt producten.

 

 

De mensen bestellen hen boodschappen en aan de hand van die opgegeven lijstje door de klant worden de booschappen gehaald uit de desbetreffende winkel.

 

de boodschappen worden aan huis geleverd en de klant betaalt een soort vergoeding voor het brengen en boodschappen doen.

 

De klant betaald de boodschappen bij aankomst, dus met andere woorden schieten wij het bedrag voor.

 

Nu mijn vragen zijn?

 

- Is dit toegestaan?

- Hoeveel vergoeding zal ik vragen, zal enkel in mijn gemeente werken dit om onkosten te vermijden.

 

dank jullie alvast

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo,

 

De informatie stroom is natuurlijk veels te groot...als je rondloopt in een supermarkt is er ontzettend veel informatie die tot je komt omtrent artikelkeuze,de prijs ,A merk B merk C merk dat de tijd die je erin steekt om door talloze producten online te bladeren teniet doet aan gewoon ff 10 minuten bij de Ap...Het valt of staat met je USP,creeer behoefte ipv voorzienen van iets dat veels te doorontwikkelt gaat worden ...

 

Groeten

Link naar reactie
  • 0

Tja... Ik heb de indruk dat je op zoek bent naar de antwoorden op al je vragen in dit forum. Dat zou toch net iets te gemakkelijk zijn... je kan hier op weg geholpen worden, maar het bedrijfsplan zal je uiteindelijk zelf in elkaar moeten boksen. Het idee is er, maar ik denk dat je er verder echt nog veel te weinig over hebt nagedacht. Laat mij dus de vraag omdraaien: hoe zou jij klanten gaan werven? Welke manieren heb je daarvoor zelf bedacht? Welk stukje van je budget heb je vooropgesteld om te gaan adverteren? Op welke manier wil je adverteren? Zet dat (en alle andere zaken die hier al aan bod gekomen zijn) op papier en ga dan na of je haalbare doelstellingen op papier gezet hebt. Ga na waar de knelpunten zitten en zoek uit welke mogelijke oplossingen er zijn. Kortom: schrijf je ondernemingsplan :)

Succes!

 

Bedankt zal het zeker doen.

Zit eigenlijk ook heel lang met het idee om samen met immo kantoren te werken.

Dat ik verkopers voor hen regel die hen huis kwijt willen en aan de hand daarvan krijg ik mijn provisie

 

Lol, ik krijg zo de indruk dat jij erg veel concepten hebt lopen... ;D

 

Link naar reactie
  • 0

 

Lol, ik krijg zo de indruk dat jij erg veel concepten hebt lopen... ;D

 

 

Ben het met Sabra eens dat deze 'concepten' allemaal erg in de kinderschoenen staan. Denk eerst goed na welk idee echt potentie heeft of in ieder geval levensvatbaar is.

 

Ik krijg de indruk dat je gewoon voor wat buren de boodschappen wil doen voor wat extra geld.

Link naar reactie
  • 0
...

 

Zit eigenlijk ook heel lang met het idee om samen met immo kantoren te werken.

Dat ik verkopers voor hen regel die hen huis kwijt willen en aan de hand daarvan krijg ik mijn provisie.

 

 

eerst goed nadenken wat je wil en uitzoeken wat kan, dan pas vragen gaan stellen op een forum als dit.

 

Topic gaat dicht.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.