Ga naar inhoud
Geplaatst:

dani2011

Beste allemaal, ik heb een webshop in onderdelen van computers/etc, alleen ik krijg van mijn leverancier uit china nooit een bon, heb het al een paar keer gevraagd, maar natuurlijk doen ze alsof ze het niet begrijpen

 

kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan oplossen ivm de belasting/administratie.

 

en nog 1 vraag, ik lever mijn producten vooral aan de V.S. klopt het dat ik dan minder BTW hoef te betalen?

 

heel erg bedankt alvast.

Featured Replies

Geplaatst:

ronaldinho

Hoe weet je wat je besteld hebt en hoeveel je ze moet betalen? Ik neem aan dat dat niet per telefoon gaat?

 

O ja, en hier staat wel wat over je btw-vraag.

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Geplaatst:

dani2011

  • Auteur

ik krijg een totaalprijs per email, maar is alleen niet echt gespecificeerd/profesioneel opgesteld

 

of kan ik zelf gewoon een factuur maken?

Geplaatst:

Sandra.

Je zou volgende keer kunnen vragen om duidelijkere overzicht zodat je ook makkelijker ziet hoeveel product x y en z gekost heeft, wat weer handig is voor je prijsberekening, misschien dat ze dan wel meewerken. Overigens moet je sowieso 'n factuur hebben voor over de invoerrechten. Misschien dat ze standaard laag bedrag doen om invoerrechten te voorkomen, je zou kunnen zeggen dat je deze risico niet wil dragen en daarom correcte factuur erbij wil hebben.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.