Uit de oude doos......

Aanbevolen berichten

Zoekende naar informatie op HL kom ik regelmatig leuke, grappige of ook ontroerende posten tegen, ook uit de begintijd.

 

Het lijkt me leuk zo af en toe eens een draadje te laten zien.

 

Hier bijvoorbeeld een draadje waaruit lijkt te blijken dat HL nog niet zo groot(s) is als nu, en men wat openlijker persoonlijke "dingen" deelde....

 

Ook zie je hierin dat "oud-gedienden" een andere weg gevonden hebben buiten HL, maar sommigen van het eerste uur nog steeds aanwezig zijn, hoewel ze minder post(en) ;)

 

vakantieperikelen

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

We deelden toen inderdaad veel persoonlijke dingen. Vooral in off topic. Als ik terug ga naar berichten van 2002 (in sept. hadden we 300 leden), denk ik "Mijn god wat kraamde ik uit!".

Ik kan mij nog herinneren dat Jeroen heel lang bezig is geweest met een 'undo button' (speciaal voor mij). Maar kleine meisjes worden groot. Ook ik. Uiteindelijk ben ik mij online gaan gedragen. En die button? Die is er wel gekomen, maar die krijgt iedereen die zich niet gedraagd ;D

 

Verder heb ik vanaf het begin tot nu enorm veel lol én sentiment met HL-leden. Waarvan velen inderdaad nog aanwezig in ons netwerk ! Zie bijv. foto uit 2002. Ik ben geen jaar ouder geworden, de rest wel wijzer ;D

 

We zijn door de jaren heen met HL'ers onder elkaar meegegroeid. Mét het sentiment van het allereerste begin.

Maar tijden veranderen ook weer niet echt hoor. Als ik aan mijn oude bericht denk in verhouding tot Marcel zijn laatste column?

 

Mocht je zelf sentiment tegenkomen in HL.nl dan is door Marcel nu de eerste stap gezet ;)

Moderatoren_2002_HL.thumb.jpg.bed06ff4ebc046b2046eb80d76e822cf.jpg

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Vooral in off topic. Als ik terug ga naar berichten van 2002 (in sept. hadden we 300 leden), denk ik "Mijn god wat kraamde ik uit!". Ik kan mij nog herinneren dat Jeroen heel lang bezig is geweest met een 'undo button' (speciaal voor mij). Maar kleine meisjes worden groot. Ook ik.

 

Nou word ik toch benieuwd. Wat was de grootste oeps-uitspraak.... ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Nou word ik toch benieuwd. Wat was de grootste oeps-uitspraak....

 

Dat zijn er een héléboel t/m heden. Gewoon in off topic 2002 beginnen als je niets te doen hebt ;D

 

 

Ik herken op de foto volgens mij:

ALef Arendsen (links) , Kermie (die mooie vrouw in het midden), Nils de Witte (rechts) ,Ronald Kleverlaan, Jeroen Bakker

 

Geen Alef toen. Ik help jullie even, anders raken we in off topic ook off topic.

 

Mooiste vrouw ben ik indeed (er is verder nooit een vrouw gebleven). Dus ik mag tot nu spreken over dé mooist vrouwelijke HL-moderator :P

 

De allereerste mod-gangsters (2002):

Zittend: van links naar rechts: Jeroen (JAWEL... onherkenbaar), Dennis (zrki), Ronald Kleverlaan, Jornt

Staand: Olav Sliekers (AO), Rick Idserda, Kanban, Nils de Witte (die nog geen mod was toen).

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

Maar tijden veranderen ook weer niet echt hoor. Als ik aan mijn oude bericht denk in verhouding tot Marcel zijn laatste column?

 

Wow....die reactie zegt misschien wel meer dan alle andere reacties ! Thx !

 

Heb wat draadjes op mijn lijstje staan. Ben eigenlijk wel benieuwd of er ook "oude" mods zijn die misschien soms nog wel meelezen ?

 

Haha, en geweldig die foto, wie zou inderdaad Jeroen ooit herkend hebben !

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 82 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.