• 0

Offshore verzekering

Beste,

 

Ik ben opzoek naar een verzekeraar die mij een bedrijfs aansprakelijkheidsverzekering en een werkgevers aansprakelijkheidsverzekering wil verstrekken.

 

Voor de bedrijfs aansprakelijkheidsverzekering;

 

- De rechtsvorm is een commanditaire vennootschap met als rechtspersoon een Ltd. waar ik zelf ook directeur van ben en 100% van de aandelen bezit.

- Het aantal medewerkers is op het moment 1 maar dit zou eventueel in de toekomst meer kunnen worden.

- De functie zal zijn Operator Mechanic van een specifiek hydraulische offshore systeem. Het gaat om een hydraulische offshore instalatie met een zelfstabiliserende platform, dat vanaf een schip, dmv een loopbrug mensen van het platform over kan zetten naar een platform/windmolen/schip.

- De eissen die mijn klant aan de verzekering steld is een dekking van minimaal 1.250.000 euro, met een buitenland /offshore dekking.

 

 

Voor de werkgevers aansprakelijkheidsverzekering;

-Wettelijke minimale eissen.

 

Dat ik de vraag hier stel is omdat ik al bij verschillende verzekeraars heb gehoord dat ze of niet de offshore of de petrochemie omdat het risico voor hen te groot is in die richting.

 

Mijn vraag is dus, of iemand een verzekeraar weet die hier wel aan doet of wil doen.

 

Bvd. voor de gedane moeite.

 

Mvg, Jack Klop

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0
Ik ben opzoek naar een verzekeraar die mij een bedrijfs aansprakelijkheidsverzekering en een werkgevers aansprakelijkheidsverzekering wil verstrekken.Dat ik de vraag hier stel is omdat ik al bij verschillende verzekeraars heb gehoord dat ze of niet de offshore of de petrochemie omdat het risico voor hen te groot is in die richting.

Het is geen direct writer markt, ik zou daarom op zoek gaan naar een ter zake kundige adviseur die wel weet waar te zoeken ::)

 

Mijn vraag is dus, of iemand een verzekeraar weet die hier wel aan doet of wil doen.

Diverse! Voor mijn diverse offshore en scheepvaartrelaties maak ik o,a, gebruik van technische verzekeraars zoals HDI (erg sterk in scheepvaart en offshore) , zowel provinciaal als via de beurs

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Het is geen direct writer markt,

Ik vermoed dat het antwoord van HDI dus zal zijn dat je een adviseur zoals Norbert (tip!) moet raadplegen. En wellicht zijn er in jouw persoonlijke situatie wel betere alternatieven te vinden.

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 182 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.