Geplaatst: 1 oktober 201113 j Orlandio 26 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Ik heb drie leveranciers gevonden. Voor dropschipping moet ik toch geen grote inkopen doen?
Geplaatst: 1 oktober 201113 j member123 3.4k berichten 8 Trofeeën 232 Reputatie Lees de collumn eens die rechts op de voorpagina staat
Geplaatst: 1 oktober 201113 j 4711 4.7k berichten 1 Solutions 8 Trofeeën 165 Reputatie Op 1-10-2011 om 15:44, Orlandio zei: Voor dropschipping moet ik toch geen grote inkopen doen? Drie welgemeende (maar pittige!) adviezen voor een startende ondernemer/forumdeelnemer: Leer kijken: Zoals Vossie terecht zei, heb je een column pontificaal aanwezig op deze homepage volledig gemist. Dat komt niet goed over. Leer spellen: Dropshipping (of shipment). Want dan is het veel makkelijker om datgene je zoekt ook daadwerkelijk te vinden (bijvoorbeeld in Google) en het komt beter over ook. Leer vragen: Om “Ik hoef toch geen….?” zomaar in de groep te gooien zal je niet veel opleveren. Behalve een paar welgemeende adviezen en een paar verwijzingen naar columns, misschien… vakantiereizen
Geplaatst: 2 oktober 201113 j Jero 10 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Op 1-10-2011 om 15:44, Orlandio zei: Ik heb drie leveranciers gevonden. Voor dropschipping moet ik toch geen grote inkopen doen? Kort en bondig: Nee. Je hoeft geen grote inkopen te doen. Je plaatst pas een order als een klant een bestelling bij jou heeft geplaatst. Dropshipping
Orlandio
Ik heb drie leveranciers gevonden.
Voor dropschipping moet ik toch geen grote inkopen doen?