Op deze mooie dag zat ik eens te denken over mogelijkheden om een online shop te beginnen (Je moet toch wat ;D)
Tegenwoordig is het technische gedeelte geen enkel probleem meer (enkele mede HL-ers hebben daar mooie oplossingen voor) en het functionele gedeelte moet ook wel lukken.
Ik zit alleen met het soort producten dat ik zou kunnen aanbieden. Boeken, cd's, dvd's..... daar zijn denk ik wel genoeg aanbieders van.
Kleding...... niet echt geschikt voor online shopping (Wehkamp en consorten uitgezonderd).
Computers......... ook veel aanbieders en kleine marges
???
Wie ziet er nog nieuwe markten of aanvullingen op bestaande markten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Martijn
Gast Martijn
Op deze mooie dag zat ik eens te denken over mogelijkheden om een online shop te beginnen (Je moet toch wat ;D)
Tegenwoordig is het technische gedeelte geen enkel probleem meer (enkele mede HL-ers hebben daar mooie oplossingen voor) en het functionele gedeelte moet ook wel lukken.
Ik zit alleen met het soort producten dat ik zou kunnen aanbieden. Boeken, cd's, dvd's..... daar zijn denk ik wel genoeg aanbieders van.
Kleding...... niet echt geschikt voor online shopping (Wehkamp en consorten uitgezonderd).
Computers......... ook veel aanbieders en kleine marges
???
Wie ziet er nog nieuwe markten of aanvullingen op bestaande markten?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag