Samen met nog iemand ben ik bezig om een bierspel van de grond te krijgen.
het bierspel zullen enkele / velen van jullie wel kennen. hier hebben we een totaal nieuw concept op.
en heb daar een vraag over. ik zal even kort weergeven wat er op dit moment al aanwezig is:
- ontwerp van het spel: het speelbord zelf, de doos, regels, handleiding, lay out. alles er op en er aan.
- de nodige informatie om zelf een bedrijfje te starten. (kvk)
- de nodige informatie om een eigen merk te hebben.(www.boip.int)
- de nodige informatie om een eigen model te hebben. (www.boip.int)
- een prototype van het spel. zoals het door de leverancier daadwerklijk gemaakt word
(dit prototype is dus ook van hun uit afkomstig)
- de leverancier waarvan we de offertes al hebben ontvangen voor het produceren van enkele honderden spellen.
op dit moment is eigenlijk alles gereed om te beginnen. alleen missen we natuurlijk het belangrijkste middel, en dat is geld.
om enkele honderden spellen te laten maken ben je al snel €10.000 euro kwijt. nu zijn we natuurlijk nog studenten en zal het vrijwel onmogelijk worden om dit bedrag bij elkaar te krijgen. heeft iemand van jullie connecties of informatie waar je eventuele investeerders kan vinden. of hebben jullie misschien een ander idee hoe dit te verwezenlijken is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nickz88
nickz88
Beste lezers, het volgende:
Samen met nog iemand ben ik bezig om een bierspel van de grond te krijgen.
het bierspel zullen enkele / velen van jullie wel kennen. hier hebben we een totaal nieuw concept op.
en heb daar een vraag over. ik zal even kort weergeven wat er op dit moment al aanwezig is:
- ontwerp van het spel: het speelbord zelf, de doos, regels, handleiding, lay out. alles er op en er aan.
- de nodige informatie om zelf een bedrijfje te starten. (kvk)
- de nodige informatie om een eigen merk te hebben.(www.boip.int)
- de nodige informatie om een eigen model te hebben. (www.boip.int)
- een prototype van het spel. zoals het door de leverancier daadwerklijk gemaakt word
(dit prototype is dus ook van hun uit afkomstig)
- de leverancier waarvan we de offertes al hebben ontvangen voor het produceren van enkele honderden spellen.
op dit moment is eigenlijk alles gereed om te beginnen. alleen missen we natuurlijk het belangrijkste middel, en dat is geld.
om enkele honderden spellen te laten maken ben je al snel €10.000 euro kwijt. nu zijn we natuurlijk nog studenten en zal het vrijwel onmogelijk worden om dit bedrag bij elkaar te krijgen. heeft iemand van jullie connecties of informatie waar je eventuele investeerders kan vinden. of hebben jullie misschien een ander idee hoe dit te verwezenlijken is.
graag hoor ik jullie reacties!
N. Zwanen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33880-bordspel-vanaf-begin-tot-uitgewerkt-in-de-winkel-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
50 antwoorden op deze vraag