Graag zou ik jullie advies willen op het volgende vraagstuk.
Momenteel heeft mijn vaders bedrijf 2 zakelijke auto's rijden, waar binnenkort weer 2 bijkomen. De kilometerregistratie wordt op dit moment handmatig gedaan. Echter wordt dit met het stijgende aantal auto's en ritjes steeds moeilijker te controleren.
Daarom is het idee gekomen om een black box systeem in de auto's te plaatsen, echter hebben wij hier geen ervaring mee.
Op het internet ben ik het volgende systeem al tegengekomen:
- Trackjack - Website - Dit systeem is een inbouwsysteem, welke real time gegevens kan bijhouden. Alles kan altijd worden uitgelezen via een webomgeving.
Echter heb ik geen ervaring met dit systeem en kan ik deze ook moeilijk vinden. Tevens vind ik bepaalde kosten vaag, welke ik nog even zal uitzoeken.
Mijn vraag is dus, heeft een van jullie ervaring met een soortgelijk systeem. Welke dus voldoet aan:
- Real time locatie uitlezen;
- Rapportages geschikt voor de belastingdienst;
- Relatief kleine investering en lage licentiekosten (betreft een mkb);
- Eventuele schaalbaar naar meer auto's.
Hopelijk is dit een post welke voldoet aan alle richtlijnen en staat deze in de juiste categorie.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HiemstraJ
HiemstraJ
Hallo,
Mijn eerste eigen post op HL :).
Graag zou ik jullie advies willen op het volgende vraagstuk.
Momenteel heeft mijn vaders bedrijf 2 zakelijke auto's rijden, waar binnenkort weer 2 bijkomen. De kilometerregistratie wordt op dit moment handmatig gedaan. Echter wordt dit met het stijgende aantal auto's en ritjes steeds moeilijker te controleren.
Daarom is het idee gekomen om een black box systeem in de auto's te plaatsen, echter hebben wij hier geen ervaring mee.
Op het internet ben ik het volgende systeem al tegengekomen:
- Trackjack - Website - Dit systeem is een inbouwsysteem, welke real time gegevens kan bijhouden. Alles kan altijd worden uitgelezen via een webomgeving.
Echter heb ik geen ervaring met dit systeem en kan ik deze ook moeilijk vinden. Tevens vind ik bepaalde kosten vaag, welke ik nog even zal uitzoeken.
Mijn vraag is dus, heeft een van jullie ervaring met een soortgelijk systeem. Welke dus voldoet aan:
- Real time locatie uitlezen;
- Rapportages geschikt voor de belastingdienst;
- Relatief kleine investering en lage licentiekosten (betreft een mkb);
- Eventuele schaalbaar naar meer auto's.
Hopelijk is dit een post welke voldoet aan alle richtlijnen en staat deze in de juiste categorie.
Ik hoor graag jullie reacties.
Groet,
Joey
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag