Vandaag ontving ik een mail van ene Hr. [mod edit: naam verwijderd ] . In de mail geeft hij aan dat hij geïnteresseerd is in het vermarkten van mijn producten in Rusland, Oekraïne, Kazachstan en Armenië.
Volgens zijn mail is deze man goed in het verkopen, jarenlange ervaring, etc.
Het klinkt allemaal erg leuk en aardig, maar van dit soort mail wordt ik altijd wat voorzichtig. Ik heb gegoogeld op zijn naam en adres gegevens (volledig adres is bekent) en dan komt er het één en ander van handelswebsites en een linked in profiel boven drijven.
Ik krijg soort gelijke mail sporadisch en als ik dan op de naam google vind je vaak niks, een adres stond in die mials nooit vermeld.
Is er iemand bekent met deze beste man en zijn werkelijke bedoelingen?
Wat moet ik hiervan denken en mee doen?
[Mod edit: hier geen discussie over een met name genoemde persoon, naam verwijderd. Vraag hergeformuleerd]
Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Basto
Basto
Goedemiddag HLers,
Vandaag ontving ik een mail van ene Hr. [mod edit: naam verwijderd ] . In de mail geeft hij aan dat hij geïnteresseerd is in het vermarkten van mijn producten in Rusland, Oekraïne, Kazachstan en Armenië.
Volgens zijn mail is deze man goed in het verkopen, jarenlange ervaring, etc.
Het klinkt allemaal erg leuk en aardig, maar van dit soort mail wordt ik altijd wat voorzichtig. Ik heb gegoogeld op zijn naam en adres gegevens (volledig adres is bekent) en dan komt er het één en ander van handelswebsites en een linked in profiel boven drijven.
Ik krijg soort gelijke mail sporadisch en als ik dan op de naam google vind je vaak niks, een adres stond in die mials nooit vermeld.
Is er iemand bekent met deze beste man en zijn werkelijke bedoelingen?
Wat moet ik hiervan denken en mee doen?
[Mod edit: hier geen discussie over een met name genoemde persoon, naam verwijderd. Vraag hergeformuleerd]
Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34011-mail-van-russisch-persoon-die-aanbied-om-als-verkoopagent-te-fungeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag