• 0

Wat wil een ondernemer nu eigenlijk van een online platform?

KVK en Syntens gaan samenwerken met AgentschapNL om de versnippering van informatie tegen te gaan en vormen 'Ondernemerspleinen'

 

Deze versnippering zien we ook terug als we kijken naar wat ondernemers nog meer willen van een online platform. De ondernemer is volgens mij op zoek naar:

 

- Informatie

 

- Interactie met andere ondernemers en overheden

 

- Een plek om vraag en aanbod bij elkaar te brengen

 

Momenteel is er niet één plek waar deze zaken samen komen. Een ondernemer heeft voor deze zaken z'n adressen. (KvK, Hallo!, LinkedIn, higherlevel, ondernemersclubjes, etc.) De vraag is, stel nou dat deze zaken bij elkaar komen op 1 plek, komen er dan gebruikers op af? Of blijven deze ondernemers bij hun huidige adresjes? Wanneer zou U dit complete platform gebruiken als dit bestond? Wat mist u op huidige platforms?

 

En zou u de bovengenoemde zaken liever op nationaal niveau of regionaal niveau zien?

 

Groet,

 

Martijn

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zit niet te wachten op weer een nieuw platform. Van alle bestaande kom ik maar op een paar (met name higherlevel.nl en belastingdienst.nl) en voor de rest heb ik nauwelijks tijd cq interesse. Ik kom er hooguit een keertje wanneer ik specifiek aan 't zoeken ben. Misschien kijk ik in het begin even kort of het wat is, maar ben dan snel weer weg als blijkt dat er weinig te beleven valt Wat biedt b.v. Hallo meer dan HL?

 

Hoe ga je zorgen dat weer een nieuw platform succesvol is? Met alleen technische infrastructuur kom je er niet en in het begin zal je aanbod aan content/interactie wellicht te schraal blijken om bezoekers vast e houden. Hoe ga je dat aanpakken?

 

Link naar reactie
  • 0

Het aardige is ook dat je dit onderzoek doet in opdracht van een ondernemer lees ik in je Hallo Profiel

 

Helaas is Higherlevel niet de plek voor studie-/stage-/werknemersvragen en daarom gaat dit topic op slot.

 

Zoals Twa al zei: Neem eens contact op met de Rabo, of zoek eens uit waarom Flametree het niet redde

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 131 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.