• 0

Waar vind ik een toonbank?

Hallo mensen,

 

Hoop dat mijn vraag op de juiste plaatst staat.

Ik ben een startende ondernemer die graag een winkel zou gaan beginnen in kinderschoenen.

Nu heb ik al aardig wat ideeën opgedaan voor de inrichting op internet. Wandstellingen ,bankjes e.d. zijn op internet genoeg te vinden.

Ik heb alleen nog 2 toonbanken nodig van c.a 2 meter liefst rood. Nu kan je deze wel op maat laten maken maar dat is meestal slecht voor het budget. Iemand een idee?

Alvast bedankt voor jullie inbreng!

 

Groet,

Jan

 

 

[titel aangepast - mod]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Meba in Beverwijk is denk ik de grootste en voordeligste, website is #$%^&* maar doen het leeg halen van alle grootwinkelbedrijven die soms een paar maanden oud zijn.... prachtig bedrijf.... heb ze wel eens bezig gezien en ontmantelen bv in een avond met eigen personeel vrachtwagens etc een hele AH ... http://www.meba.nl/

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 1

Dat is grappig: TS en de reageerder met de hyperlink in dit bericht hebben zich beide vandaag ingeschreven en posten vanaf hetzelfde ip-adres.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dat is grappig TS en de reageerder met de hyperlink in dit bericht hebben zich beide vandaag ingeschreven en posten vanaf hetzelfde ip-adres.

 

Groet,

 

Highio

 

LOL! maar die website klopt dan wel "....de persoonlijke en vooruitstrevende aanpak." of valt dat nou ineens tegen.... >;( :P

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 1

Als jullie niks te doen hebben, stuur ik graag een paar fictieve offerte aanvragen. :P

 

Groet,

 

Highio

 

Mod edit: topic gesloten, want dit is in dit geval geen ondernemersvraag

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 316 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.