• 0

Importeren vanuit Canada

Hallo,

Ben al een tijd bezig met een idee voor Nederland en ik dacht dat het iets 'nieuws' zou zijn, een gat in de markt.

Toch maar eens de vertaalmachine erover gegooid, gegoogled en het product bestaat al. Ik kom dit product tegen in Canada.

Het is dus onzin om het zelf opnieuw te ontwerpen.

Dus ik dacht aan importeren.....

 

Vragen:

Kan ik bijv. de centrale dealer voor NL worden?

Hoe schrijf ik het bedrijf aan?

Ik lees hier ook vanalles over douane etc, wat zijn goede links om me er verder in te verdiepen?

Waar moet ik nog meer rekening mee houden?

 

Alvast bedankt voor de reacties.

mvg Corina

inzicht in je kwaliteiten - krachten - of valkuilen?

www.handleven.nl

Ook voor workshops of korte consulten in organisaties om jezelf en/of je collega's (nog) beter te leren kennen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kan ik bijv. de centrale dealer voor NL worden?

Ja dat kan misschien wel

 

Hoe schrijf ik het bedrijf aan?

Dear Sir. of Cher Monsieur,

 

Ik lees hier ook vanalles over douane etc, wat zijn goede links om me er verder in te verdiepen?

http://www.douane.nl/

 

Waar moet ik nog meer rekening mee houden?

Van alles

 

 

 

 

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Bedrijven zijn over het algemeen voor sales wel te poren dus stuur ze een email of bel ze en vraag naar de mogelijkheden (vraag of ze al naar Europa gaan met dit product). Verder eerst goed kijken of je met de prijzen wel uit zou kunnen komen en daarna stap voor stap verder. Maar begin bij het begin contact maken en vragen naar de mogelijkheden/onmogelijkheden.

 

Succes,

 

Roy

Voor al uw zee- en luchtvracht.

www.merchantlogistics.nl

Link naar reactie
  • 0

Misschien een idee om hier te beginnen? Of hier? Het een en ander vind je ook hier.

 

Met vriendlijke groet,

 

Jeannine

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

 

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.