Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

HS code LED lampen

Geplaatst:

Ates

Hallo allemaal,

wie o wie kan achterhalen wat de HS code is voor LED lampen/verlichting zonder armatuur daar ik zelf niets heb kunnen vinden. En ja, ik heb zo veel mogelijk op de web gezocht ook bij Douane-Gebruikstarief e.d. Lijkt wel alsof ze LED vergeten zijn. Zou mooi zijn, geen invoeringskosten, lol:)

Maar echt waar, wie o wie...?

Featured Replies

Geplaatst:

Highio

Google weet het...

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

Ates

• Auteur

Ja inderdaad, zelfs God vergeet het maar Google niet...

Nee, Google ook niets. Maar ik zeg toch, heb zo veel mogelijk op web gezocht.

Geplaatst:

Ates

• Auteur

Ik kom wel achter de HS code voor verlichting, maar dan hebben ze het over gloeilampen. Ook kom ik achter de HS code voor LED chips. Dat heb je inderdaad nodig om een lamp mee te maken. Zal dat het zijn...?

Geplaatst:

Gert-Jan van Gijs

Hallo Ates,

De juiste code is 8543 7090. Losse leds (Light Emitting Diodes) vallen onder post 8541 4010, maar als ze in de vorm van gloeilampjes zijn, mogen ze niet onder deze post ingedeeld worden. En als gloeilampen ook niet, omdat het leds zijn en geen lampen.

Groeten, Gert-Jan

gert-jan.vangijs@vatlogistics.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.