Binnenkort ga ik op een grote woonbeurs staan. Het is de bedoeling dat ik veel producten ga verkopen, maar ik wil natuurlijk ook dat potentiele klanten later op mijn website terugkomen om via de webwinkel te gaan kopen! Hiervoor wil ik een leuke en ludieke actie bedenken waarmee men in ieder geval mijn webwinkel moet bezoeken. Wie heeft er tips???

Voor een indruk van de producten die ik verkoop is hier de link van mijn webwinkel http://www.diezijnmooi-shop.nl

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34933-tips-voor-ludieke-acties/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Kun je meer vertellen over de woonbeurs?

- Wie is de doelgroep? Leeftijd? Man/Vrouw? Wie zijn je kopers?

- Hoe lang sta je daar?

- Wat heb je zelf al bedacht?

- Hoeveel bezoekers worden er verwacht?

- Wanneer is de woonbeurs? (seizoensgerichte aanpak)

• 0

Binnenkort ga ik op een grote woonbeurs staan. Het is de bedoeling dat ik veel producten ga verkopen, maar ik wil natuurlijk ook dat potentiele klanten later op mijn website terugkomen om via de webwinkel te gaan kopen! Hiervoor wil ik een leuke en ludieke actie bedenken waarmee men in ieder geval mijn webwinkel moet bezoeken. Wie heeft er tips???

Voor een indruk van de producten die ik verkoop is hier de link van mijn webwinkel http://www.diezijnmooi-shop.nl

Niet leuk, niet ludiek maar wel effectief zou zijn om te informeren welk media (televisie/kranten) aandacht gaan besteden aan de woonbeurs. Een leuk babbeltje van maximaal 15 seconden op televisie met op de achtergrond de link naar je webwinkel of een korte beschrijving van je producten in een krant/magazine en je bent dé spekkoper van de woonbeurs. Gewoon brutaal zijn en actief cameraploegen benaderen die je toevallig ziet rondlopen.

• 1

Je verkoopt fotolijstjes. Die zijn redelijk betaalbaar, zo rond een tientje - en nu in de aanbieding. Laat een fotograaf rondlopen en maak duetjes: foto's van vriendinnen, stellen, moeders en dochters. De fotograaf reikt kaartjes uit waar verwezen wordt naar je stand. Daar zijn de foto's ingelijst* te koop voor een tientje. Eventueel door middel van nabezorging.

Dezelfde foto's zijn ook online te zien en te bestellen in een lijstje naar keuze.

Twee verkoopmomenten, een trekker voor je stand en een trekker voor je website. ::)

* te overwegen is om foto's op een beeldscherm af te beelden en daar lijstjes voor te plakken. Wel een gedoe. Maar dan kan de fotograaf zijn foto's digitaal en draadloos doorgeven. Moet je vooraf testen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar