Ik heb al mijn eigen webwinkel/onderneming/eenmanszaak(groeit langzaam), maar wil samen met een vriend nog eens een kleine webdesign+webontwikkelings bureau starten.
Aangezien we nog niet weten hoe (snel) we opdrachten krijgen vroeg ik mij af of we niet eerst via mijn huidige onderneming één of twee opdrachten kunnen laten lopen. Alleen hoe moet ik mijn vriend betalen? Hij is niet voor mij indienst, we werken 50%-50% aan het project.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
janton
janton
Beste Higherlevel Leden,
De snelle korte versie:
Ik heb al mijn eigen webwinkel/onderneming/eenmanszaak(groeit langzaam), maar wil samen met een vriend nog eens een kleine webdesign+webontwikkelings bureau starten.
Aangezien we nog niet weten hoe (snel) we opdrachten krijgen vroeg ik mij af of we niet eerst via mijn huidige onderneming één of twee opdrachten kunnen laten lopen. Alleen hoe moet ik mijn vriend betalen? Hij is niet voor mij indienst, we werken 50%-50% aan het project.
Of moeten we toch een nieuwe onderneming starten?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34976-tweede-onderneming-starten-met-vriend-wat-is-de-beste-aanpak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag