Sinds september heb ik mijn eigen bedrijfje. Het gaat om een webportal, wat ingeschreven staat als eenmanszaak.
Nu heb ik al een tijdje het idee om een chauffeursbedrijfje te beginnen. Wat is het verstandigste om te doen, inschrijven onder een nieuwe KvK of als nevenactiviteit bij mijn huidige bedrijfje laten inschrijven.
Het gaat, voor de duidelijkheid, om een totaal andere activiteit maar ik kan het wel leuk als uitbreiding van het huidige bedrijfje brengen.
Gr. Bas
www.YourPrivateDriver.nl | Studentchauffeurs in uw eigen auto
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bas93
bas93
Beste,
Sinds september heb ik mijn eigen bedrijfje. Het gaat om een webportal, wat ingeschreven staat als eenmanszaak.
Nu heb ik al een tijdje het idee om een chauffeursbedrijfje te beginnen. Wat is het verstandigste om te doen, inschrijven onder een nieuwe KvK of als nevenactiviteit bij mijn huidige bedrijfje laten inschrijven.
Het gaat, voor de duidelijkheid, om een totaal andere activiteit maar ik kan het wel leuk als uitbreiding van het huidige bedrijfje brengen.
Gr. Bas
www.YourPrivateDriver.nl | Studentchauffeurs in uw eigen auto
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34984-uitbreiden-bestaand-bedrijfje/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag