Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ikwileenltd
Beste collega-ondernemers,
Voor een nieuw op te richten bedrijf heb ik de afgelopen maanden hard gewerkt aan de ontwikkeling van software waarmee MKB'ers hun administratie en klantenbestand met een paar simpele muiskliks kunnen beheren. Het is de bedoeling dat deze software in de toekomst wordt verhuurd.
Nu ben ik op zoek naar een stuk of vijf enthousiaste MKB'ers met een klein klantenbestand (1 tot 50 klanten) die bereid zijn om deze administratie-software te testen. Als tester mag je gratis gebruik maken (en blijven maken) van de ontwikkelingsversie van het systeem, maar kun je af en toe te maken krijgen met kleine bugs. Het is wel de bedoeling dat je actief gebruik maakt van het systeem en bugs (technische foutjes) rapporteert.
Lijkt je dit wel wat, reageer dan even of stuur mij even een persoonlijk berichtje.
Ik ben benieuwd!