• 0

CRM Systeem, na veel beloften van systemen met weinig opbrengst

Hallo allemaal,

 

ik en mijn zakenpartner zijn op dit moment opzoek naar een CRM systeem dat ook daadwerkelijk kan wat wij zoeken. Ik hoop dus dat er hier mensen zijn die tegen dezelfde wensen zijn aangelopen en een mooi pakket hebben gevonden dat ze hierbij hielp.

 

Momenteel werken wij met een excelsheet en aangezien we momenteel 2 nieuwe klanten per dag binnenkrijgen is dat niet meer werkbaar binnen een paar weken. Dus beter nu overstappen dan straks met de chaos zitten.

 

Wat wij graag zien in een CRM systeem zijn de volgende zaken:

 

 

-   Benaderbaar via android applicatie

-   Gratis of goedkoop

-   Contacten synchroniseren met outlook / google agenda

-   Afspraken en taken synchroniseren met outlook / google agenda

-   Verschillende lead fases

-   Klant moet uit lead lijst verdwijnen na closen deal

-   1 maand na closen automatisch een mailtje sturen of alles goed is

verlopen

-   Mogelijkheid meerdere gebruikers tegelijk te laten inloggen en toch

alles online te synchroniseren

-   Sales funnel voor meerder jaren

-   Inkomsten monitoring verspreid over meerdere jaren

-   Uitdraaien facturen

-   Overzichtelijke klantgegevens

o   Adres

o   Overzicht meerdere aansluitingen

o   Einddatum contracten

o   Contactpersonen en tekenbevoegden

o   Gespreksverslagen

o   Contracten toevoegen

-   Financiele administratie (optioneel)

 

Niet persee in die volgorde van prioteiten

 

Alvast bedankt voor jullie input! :)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vind dit wel mooi eigenlijk:

 

“een CRM systeem dat ook daadwerkelijk kan wat wij zoeken”

Ja, wie wil dat niet…

 

“momenteel 2 nieuwe klanten per dag”

Zo, het gaat niet slecht!

 

“Wat wij graag zien (...): Gratis of goedkoop”

Tja, ben benieuwd wie dit voor noppes gaat aanbieden.

 

Of lees ik het verkeerd misschien?

 

Link naar reactie
  • 0

Andere tips: Highrise (http://highrisehq.com/) of Salesforce (salesforce.com). Niet gratis maar wel met schaalbare contracten. En volgens mij ook allebei mobiel te gebruiken. Je kan ze in ieder geval even testen, dat kost je alleen wat tijd.

 

Ben je wat avontuurlijker aangelegd, kijk dan eens bij Sourceforge. De software die hier wordt ontwikkeld is in principe gratis maar de kwaliteit wisselt nog al eens. Een snelle zoekopdracht leverde zo een stuk of 15 pakketten op (http://sourceforge.net/directory/?q=customer%20relationship).

 

En ZoHo biedt inderdaad ook mooie software aan, zeker de moeite van het onderzoeken waard.

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Ik ben zelf met Perfectview begonnen. Dit is Nederlandstalig en de simpelste versie is gratis.

 

Of al je wensen erin zitten durf ik niet te zeggen want ik ben er zelf ook pas mee begonnen.

Tot nog toe ben ik er zeer tevreden over. Heb ook een kickstartsessie bij hun op kantoor gekregen.

www.nexuscleaning.nl | Schoonmaakbedrijf | Venray | Helmond | Venlo | Boxmeer

Link naar reactie
  • 0

Even off-topic maar www.vergroenen.nl lijkt niet online te zijn of je signature is aan een update toe. En ik zou energietransparant.nl eens voor de leeuwen gooien in "Wat vinden jullie van mijn website". Ik was benieuwd naar hetgeen je doet en ik schrok eigenlijk wat van de website. Maar daar wil ik in dit topic verder niet op in gaan.

 

Groet,

iOptimize

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Even off-topic maar www.vergroenen.nl lijkt niet online te zijn of je signature is aan een update toe. En ik zou energietransparant.nl eens voor de leeuwen gooien in "Wat vinden jullie van mijn website". Ik was benieuwd naar hetgeen je doet en ik schrok eigenlijk wat van de website. Maar daar wil ik in dit topic verder niet op in gaan.

 

Groet,

iOptimize

 

vergroenen.nl is inderdaad offline. De website is destijds even snel in elkaar gezet en een nieuwe is in aanbouw. We zullen deze zeker ter beoordeling hier neerzetten, bedankt voor deze tip!

 

Ik was naar aanleiding van je opmerking even opzoek gegaan naar de site van iOptimize, maar deze kan ik niet vinden heb jij misschien een adres voor me zodat ik kan zien hoe het moet

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.