Ga naar inhoud

Hulp bij kassasysteem van Reeleezee

Geplaatst:

feddedejong

Is hier iemand die met het kassasysteem van Reeleezee werkt?

 

Ik heb wat producten gescant en die staan nu rechts op de bon in het systeem. Maar nu wil ik ze weghalen en nieuwe producten selecteren. Alleen ik zie alleen de knop korting, afmelden, afrekenen, kontant en printen.

 

En als ik prijzen van mijn producten in mijn kassa wil wijzigen. Moet ik dan prijzen wijzigen en dan synchroniseren of moet ik dan gelijk weer een hele nieuwe kassaindeling maken?

 

Op de helpdesk zeggen ze: neem maar een betaald consult van 95 euro per uur. Er staat niks op hun site over welke knoppen te gebruiken waarvoor. Het enige wat er op staat is hoe de kassa geinstalleerd moet worden.

 

 

mod-edit:typo in titel aangepast

Featured Replies

Geplaatst:

ROVened

Vreemd, volgens de website van Reeleezee is ondersteuning van de helpdesk in de prijs inbegrepen.

ROVé Administratie en Advies voor verantwoord boekhouden, bezoek eens www.rovened.nl.

Wordt Nederland te klein voor ondernemers, kijk eens op www.indoned.com

Geplaatst:

feddedejong

  • Auteur

Uiteindelijk ben ik alsnog goed geholpen en mij is ook verteld dat zij binnenkort goede handleidingen zullen plaatsen op de website.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.