Siemen Geplaatst: 23 februari 2012 Siemen 14 2 Geplaatst: 23 februari 2012 Is er ergens een plaats waar leden hun ongebruikte uitvindingen/ideeën kunnen delen met elkaar. Misschien dat iemand het wel de moeite vind. Ik kon het maar niet vinden. Link naar reactie
Ard-Sc Geplaatst: 23 februari 2012 Ard-Sc 2,3k 227 Geplaatst: 23 februari 2012 Siemen, volgens mij worden in bijna alle topics doorlopend "ongebruikte uitvindingen/ideeën" gedeeld. Aan de andere kant vind ik het wel een fris idee om iets mee te doen. Iets voor een sticky topic? Uw online yoga magazijn ... Poweryoga: Meer dan een goed voornemen Inspiratie Link naar reactie
Siemen Geplaatst: 23 februari 2012 Auteur Siemen 14 2 Geplaatst: 23 februari 2012 Ja, het lijkt me ook wel leuk om er een topic voor te maken. Ook kan het leuk zijn als diegene al heel wat heeft gemaakt, dat je dat kan overkopen. Het business plan bijvoorbeeld. Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 23 februari 2012 Wouter Hol Moderator 3,2k 352 Geplaatst: 23 februari 2012 De kracht van een goed idee zit in de uitvoering er van. Zonder uitvoering kan het idee leuk zijn, maar is het verder niets waard. Mochten er wel actief ideeën geparkeerd gaan worden in dit topic, dan voorzie ik hoog #vrimibo gehalte in onderstaande posts. Ik heb er in elk geval al een paar bedacht, maar wil dit topic niet gelijk gaan vervuilen met mijn hersenspinsels. :D Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen